|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?Jeg skal ha besøk i kveld og vi skal lage tapas. Jeg har ikke hodet "på rette plassen" om dagen og klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg har glemt noe eller ikke. Sist redigert av m^2 : 02-07-10 kl 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?Jeg synes det ser fint ut! 5 voksne og rester hele helga? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
|
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?Ser deilig ut! Jeg ville kuttet vanlig salat med gulrøtter etc. Det er litt ustilig på et tapasbord. Og så ville jeg skjært bagutter i skiver, dryppet med olivenolje og grillet /stekt litt i ovnen for fin farge. Finfine å smøre de gode dippene du har laget på, og kulere enn foccacia, som strengt tatt er Italiensk mat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?mmm, dette ser kjempegodt ut!
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?
Skrev jeg gulrot
Jeg får ALDRI til saltbakte poteter, men kanskje jeg skal kjøpe et sånt ferdigbrett |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?Saltbakte poteter er jo bare å legge potetene i ei langform med masse salt, og la de steke i ca 30 min (småpoteter).
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?Det er det jeg ikke får til |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?
![]() |
#12 |
Off the map.
|
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?Eller så kan du ta saltkokte poteter. Er også veldig veldig godt. Ha i fine småpoteter med skallet på, dekk akkurat med vann og ha i GODT med grovt havsalt. En kopp eller noe sånt.
![]() |
#14 |
Off the map.
|
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?OK - hopp over det, det er ikke noe gøy å servere noe som blir halvveis når man har gjester. Så kan du prøve på nytt igjen når det bare er dere.
![]() |
#15 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Tapas til besøk i kveld - har jeg glemt noe?Noe av det beste jeg får på tapasbordet er karrimarinerte scampi.
![]() |
|
|