Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Frekt? Eller bare sånn det er? Ang mersalg til frivillige organisasjoner

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-10, 13:00   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Frekt? Eller bare sånn det er? Ang mersalg til frivillige organisasjoner

Meg og mannen min støtter en del frivillige organisasjoner. Mannen min søtter blant annet Redd Barna med 225kr i mnd.
I går ettermiddag ringte en telefonselger fra Redd Barna og spurte om mannen min var villig til å øke beløpet. Da svarer han pent at nei, det er han ikke. Telefonselgeren sier da at "jo, men 25kr mer må du da har råd til??" Og da ser jeg at mannen min blir irritert og svarer at han har andre han også støtter, om alle de skulle ringt og bedt om det samme, så hadde det blitt mye penger ut av det.

Så i etterkant, så tenker jeg, er ikke dette utrolig frekt?? Litt sånn, "vi syns du er gnien som ikke gir mer enn det du gjør" - holdning føler vi at Redd Barna har nå. Og helt ærlig, en slik telefon gir meg faktisk helt lysten på å støtte den organsiasjonen. Det finnes flere andre lignende organisasjoner som vi kan støtte, men jeg er redd for at det bare er på samme måte der.

Er det sånn det skal være altså? Om man velger å støtte en organiasjon, så skal de tyne deg alt de kan?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.