Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Strykelapper/klistrelapper med navn

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-10, 11:20   #1
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
nicomama er litt kul
Spørsmål

Strykelapper/klistrelapper med navn

Vet noen om nettsteder hvor de selger disse strykelappene og klistremerker med barns navn på til å merke ting og tøy? Vet det fantes noen som var ideell til merking av bl.a støvler, men ikke tale om at jeg finner nettsiden igjen...

nicomama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 11:21   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Strykelapper\klistrelapper med navn

www.navnelapper.no

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 12:14   #3
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

nicomama er litt kul
Standard

Sv: Strykelapper/klistrelapper med navn

Så enkelt. Takk for hjelpen. Nå kan jeg få bestilt så jeg blir ferdig med merking til 2 august..

Gammel 02-07-10, 12:20   #4
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Bare hyggelig

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 13:00   #5
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi bruker disse. Få som har falt av etter ett år i barnehagen. Utrolig enkelt.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 13:23   #6
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Du kommer langt med en vannfast tusj også. Så slipper du stryke på det som alikevel har lapper i seg.

Gammel 02-07-10, 13:31   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siritk, her.

Vi bruker disse. Få som har falt av etter ett år i barnehagen. Utrolig enkelt.

Disse bruker vi også i bøtter og spann. De sitter overraskende godt, og i motsetning til strykelappene, så blir disse faktisk brukt. Strykelapper blir bare liggende i skuffen.

Merkepenn er det aller enkleste, ja. Alt som har lyse merkelapper blir skrevet på. Resten blir merket med presis-lappene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 14:59   #8
nicomama
Superaktiv

nicomama sin avatar

nicomama er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Disse bruker vi også i bøtter og spann. De sitter overraskende godt, og i motsetning til strykelappene, så blir disse faktisk brukt. Strykelapper blir bare liggende i skuffen.

Merkepenn er det aller enkleste, ja. Alt som har lyse merkelapper blir skrevet på. Resten blir merket med presis-lappene.

Men sitter de på tøy? Og i sko og støvler?
Hittil har jeg knabbet gubben sine dvd og cd penner, de sitter bra, men skulle lissom merke ting skikkelig når eldste begynner på skolen.

Gammel 02-07-10, 15:13   #9
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nicomama, her.

Hittil har jeg knabbet gubben sine dvd og cd penner, de sitter bra, men skulle lissom merke ting skikkelig når eldste begynner på skolen.

De er laget for å festes på tøy, ja, og de fungerer fabelaktig godt til det. Vi bruker dem også på sko, støvler, ryggsekker og det meste annet som ikke skal i oppvaskmaskin. De går i oppvaskmaskinen også, en periode, men det er den bruken de passer dårligst til, så til ting som skal i oppvaskmaskinen, bruker jeg lappene fra www.merkmester.no.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-10, 16:19   #10
Siritk
Bør lage seg en tittel selv

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nicomama, her.

Jeg trodde det ikke før jeg så det for å si det sånn. Eneste gangene de har falt av er når jeg har slurvet ved påmontering.

Jeg bruker ikke merkepenn da jeg gjerne vil gi bort klærne til Fretex ol. og synes ikke at det er greit at de får med navn og nummer da.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.