Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Iphone uten abonnement - hvor?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-06-10, 10:06   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Iphone uten abonnement - hvor?

Jeg blir mer og mer frustrert over Xperiaen min og vurderer sterkt å bytte til Iphone. Men ser på elkjøp sine sider at de ikke selger uten abonnement? WTF liksom. Hvor?

Og, når jeg da skal kjøpe ny, er det lurere å vente til den nye kommer, og kjøpe den uten abb. (sikkert svindyrt) eller kjøpe den gamle.
Hvilken modell anbefaler dere?

Gammel 30-06-10, 10:16   #2
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Iphone uten abonnement - hvor?

Har du sjekka eplehuset?

Er usikker på om man får kjøpt iPhone4 uten abo i Norge. Har bare hørt noen snakke om det, så det er dog høyst usikkert.
Den ser kjempefin ut men tror noen av funksjonene krever at de du kommuniserer med har samme telefon. (tenker spesielt på den livephonegreia eller hva-det-nå-heter ...)

Gammel 30-06-10, 10:20   #3
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Ikke nødvendigvis så ivrig etter den nye altså men det klikker snart for meg mht til den xperiaen jeg har.

Gammel 30-06-10, 10:24   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min kjøpte iphone uten abo fra Australia. Han sparte da nesten 4000 på det, men nå er vel prisene blitt mye lavere her også.

Gammel 30-06-10, 10:26   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hvilket teleselskap bruker du nå da?
Jeg kjøpte iPhone hos Chess, og der betaler man ned med x antall kroner pr. mnd, og så kan man fritt skifte abonnementstype i "bindingstiden", så lenge det er hos Chess.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-10, 10:26   #6
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kanskje den ´gamle´modellen blir billigere når den nye kommer ...?
Jeg finner bare den nye på eplehusets hjemmesider da ... Det lønner seg nok evt å ringe/stikke innom.

Gammel 30-06-10, 12:16   #7
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

Jeg har netcom bedrift som jobben betaler, men ikke binding, det gikk ut 17 juni. Vil ha ny nåh! Har ikke tid til å vente på at de sender Hihi.

Gammel 30-06-10, 12:41   #8
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men hva med finn.no? Synes å ha sett noen til salgs der i det siste?

Gammel 30-06-10, 13:05   #9
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Standard

Er der inne og sjekker nå

Hva er forresten forskjellen på 3G og 3GS? *anerikke* og 8 mb?

Gammel 30-06-10, 16:12   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Standard

3GS er den siste modellen som er kommet ut.

Gammel 06-07-10, 00:12   #11
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Noen som har kjøpt 3Gs uten binding?
Jeg leter....

Gammel 06-07-10, 09:11   #12
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har 3GS, men den fikk jeg fra Amsterdam. Mannen min har kjøpt 3G på elektronikkhuset.

Gammel 06-07-10, 09:31   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har 3GS, kjøpt med Telenorabbonnement. Vi betalte bruddgebyr og da kom den på ca 4500 kr, tror jeg? Nå bruker jeg OneCall.

Gammel 06-07-10, 09:53   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du kan kjøpe en mobil med binding, betale gebyret for å løse opp bindingen og avlåse telefonen, og dermed har du en telefon uten binding. Det er lett som en plett.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-10, 11:14   #15
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg har 3GS, kjøpt med Telenorabbonnement. Vi betalte bruddgebyr og da kom den på ca 4500 kr, tror jeg? Nå bruker jeg OneCall.

Hvor mye kom telefonen på til sammen da?
Ser de har den på Ludomobil til 5995.- Er det en bra pris eller?

http://www.ludostore.no/wsp/microsho...&table=PRODUCT

3GS White.

Er det en grei pris? Den er uten operatørlås.
Tror ikke jeg gidder å legge i så mye mer for å få fireren altså. Har dessuten hørt at det er noe tull med antennen på den? At den er plassert litt tullete inni telefonen?

Gammel 06-07-10, 11:30   #16
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den kom på ca 4500,- til sammen. Kostet ca 2000,- og så betaler man vel for ett år med månedsavgift i bruddgebyr.

Gammel 06-07-10, 11:31   #17
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Mulig det var 4700 kr til sammen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:24.