Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-10, 19:53   #1
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

Altså, de av dere som har Iphone og SE Xperia, hvilket abb har dere? hvor mye laster dere ned pr mnd.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 19:54   #2
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Telefon abb når man skal surfe via telefonen.

Jeg fant iPhone med iConnect fra NetCom, der surfer man gratis. Høres skrekkelig forlokkende ut.

  Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:09   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.402
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

Jeg har telenor proff gjennom jobben, der er 200Mb inkludert. Den 29mai fikk jeg beskjed om at kvoten var brukt opp. Da hadde jeg nærmest brukt iPhonen så mye som overhode mulig: videostreaming, exchange-synking, masse jobbmail, surfing.... Jeg tror ikke jeg er fysisk i stand til å bruke så veldig mye mer enn 250Mb på en måned.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 20:14   #4
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.514
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

Jeg bruker bare min når jeg har trådløst nett (*gjerrig*), men jeg tror Telenor har en tilleggspakke til 99 kr som man kan legge til alle abbonement for å få nett uten å betale ekstra. De hadde hvertfall det før, jeg vurderte det når jeg først fikk telefonen.

Edit: tok feil, det var 500 MB inkludert. Men det burde jo holde. Her: http://www.telenor.no/privat/mobil/t...surf/index.jsp

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-10, 21:22   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

Har NetCom bedrift via jobben og ringer/surfer ubegernset. Ser ingen regninger så jeg aner virkelig ikke hvor mye jeg bruker pr.mnd.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 20:54   #6
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

*dytter litt*

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 20:59   #7
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

Jeg har et eller annet OneCall-abbonnement. Jeg surfer stort sett bare når det er trådløst nett tilgjengelig. Det er det de fleste stedene der jeg har behov for å surfe.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:01   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

Hvordan finner jeg ut om jeg kan konble meg på et tilgjengelig trådløst nett? Jeg bare surfer i vei på abonnementet mitt og vet ikke om jeg kan annet. (Jeg har et eller annet fra Netcom. Aner ikke hva og hva det koster, men jeg har sinnsyke telefonregninger.)

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:21   #9
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.914
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hvordan finner jeg ut om jeg kan konble meg på et tilgjengelig trådløst nett? Jeg bare surfer i vei på abonnementet mitt og vet ikke om jeg kan annet. (Jeg har et eller annet fra Netcom. Aner ikke hva og hva det koster, men jeg har sinnsyke telefonregninger.)

Er det iPhone du har? I så fall; Innstillinger - Wi-fi - Velg et nettverk.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:27   #10
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

Sjekk www.telepriser.no.

Med f eks 200 MB nedlasting i måneden og et 'høyt' forbruk på samtaler og sms er Chess OnFlex 420/300 billigst med 484 kr/mnd, fulgt av OneCall Folkepakka (486 kr) og NetCom iTalk Medium (500 kr).

Juster forbrukstallene etter eget forbruk, og få opp sortert liste over billigste abonnement.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-10, 21:32   #11
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Telefonabonnement når man skal surfe via telefonen

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Er det iPhone du har? I så fall; Innstillinger - Wi-fi - Velg et nettverk.

Nei, jeg er en av dem som virkelig, virkelig syns Iphone er bare morsomt og ikke nyttig og har derfor ikke skaffet meg det.
Jeg har en helt vanlig SE-telefon. Vet ikke hva den heter.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no