|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Hjelp! Hva heter toastmaster på engelsk?Et dumt spørsmål, kanskje, siden selve ordet toastmaster jo er engelsk. Men heter det det samme på engelsk?
![]() |
#7 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! Hva heter toastmaster på engelsk?
Nei, gjør det det, da? Da vi var i engelsspråklig bryllup på bahamas var det ingen som visste hva en toastmaster var.
![]() |
#8 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hjelp! Hva heter toastmaster på engelsk?Master of ceremonies, eller MC, trodde jeg det var?
![]() |
![]() |
#10 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hjelp! Hva heter toastmaster på engelsk?Jeg ville sagt master of ceremony. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Eklektisk
|
Det var det Clue sa til meg, i alle fall. Men jeg er ikke videre imponert av den ordboken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hjelp! Hva heter toastmaster på engelsk?Jeg endte med å spørre en av de engelsk-språklige gjestene før vi gikk inn.
![]() |
#16 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Ja, der er sant, ja. Tenkte ikke paa Sverige siden man snakket om engelskspraaklige greier. Men jeg har flere ganger sett at utlendinger ikke skjönner noenting av denne takke for maten tale greien vi driver med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|