Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Terrassemusikk

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-06-10, 14:17   #1
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Terrassemusikk

Hvilke skal man ha i bakgrunnen når man soler seg på terrassen?? (bor i blokk)

Gammel 01-06-10, 14:20   #2
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Terrassemusikk

Opprinnelig lagt inn av Ibidelma, her.

Hvilke skal man ha i bakgrunnen når man soler seg på terrassen?? (bor i blokk)

Helst ingenting!

Evt i iPoden: hva du vil.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 15:09   #3
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ingenting eller radio.

Gammel 01-06-10, 15:16   #4
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg tenker også at radio er greit og ha i bakgrunne om man bor i blokk.

Gammel 01-06-10, 15:46   #5
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå er det lenge siden vi bodde i blokk, men den gangen hadde vi en nabo over oss. Hun spilte DDE til alle døgnets tider... Det anbefales ikke

Gammel 01-06-10, 17:24   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

"Reiseradioen" er perfekt følge når man ligger og soler seg, men de sendingene har vel ikke begynt enda. Det er vel mer i fellesferiene og slikt kanskje? Da får man finne en annen radiokanal å kose seg med mens man venter.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 17:25   #7
mina
Strikker

mina sin avatar

Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Reiseradioen begynner om et par uker.

Gammel 01-06-10, 17:26   #8
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Hvilken frekvens er reiseradioen?

Gammel 01-06-10, 17:30   #9
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Hvilken frekvens er reiseradioen?

Det går på NRK P1.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 17:31   #10
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Det går på NRK P1.

Takk. Da må jeg finne den på radioen.

Gammel 01-06-10, 17:35   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du hører på mp3-spiller kan du høre på hva du vil for min del, jeg foretrekker musikk fra California som syder av sommervarme. Som regel alt fra Beach Boys til diverse swingpønkband, via Bran van 3000 med "drinking in LA" og soundtracket til Pulp Fiction.

Forlanger du å ha på noe i bakgrunnen som også naboene dine blir tvunget til å høre på så er du slem. :møkka lei naboer med grusom musikksmak: Hvorfor er det alltid de med verst musikksmak som forlanger å høre den høyest, gjerne med høytalerne ute på verandaen?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 18:11   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

forlanger å høre den høyest, gjerne med høytalerne ute på verandaen?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 18:15   #13
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Ipod rett i øret er tingen.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 18:17   #14
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Foretrekker også at naboene har sin musikk rett i ørene. Terrassebeboer selv, derfor foretrekker jeg å ha det musikkfritt på terrassen.

Gammel 01-06-10, 20:17   #15
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Nå er det lenge siden vi bodde i blokk, men den gangen hadde vi en nabo over oss. Hun spilte DDE til alle døgnets tider... Det anbefales ikke

Nei, jeg tenkte en mer rolig stil .

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Forlanger du å ha på noe i bakgrunnen som også naboene dine blir tvunget til å høre på så er du slem. :møkka lei naboer med grusom musikksmak: Hvorfor er det alltid de med verst musikksmak som forlanger å høre den høyest, gjerne med høytalerne ute på verandaen?

Jeg syns det er kjekt å ha det i bakgrunnen ja, kanskje jeg er en dårlig nabo De har nå barna sine løpende utfor hver kveld når jeg skal legge barna mine, så jeg har ikke sååå dårlig samvittighet for litt bakgrunnsmusikk på dagtid (ikke hard metall eller DDE ).

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Foretrekker også at naboene har sin musikk rett i ørene. Terrassebeboer selv, derfor foretrekker jeg å ha det musikkfritt på terrassen.

Det er jo så koselig med musikk på terrassen, ikke sånn kjempehøyt, men som bakgrunn. Liker å høre på Norah Jones, Katie Melua, Madrugada og en slik stil.

Gammel 01-06-10, 21:30   #16
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo så koselig med musikk på terrassen, ikke sånn kjempehøyt, men som bakgrunn. Liker å høre på Norah Jones, Katie Melua, Madrugada og en slik stil.

Men alle liker ikke å høre på det, selv om du syns det er kjempefint. Jeg får kverkelyst av Katie Melua. De som setter høytalerne sine ut og hører på Absolute Hard Trance 368 syns sikkert også det er så koselig med musikk på terassen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 22:20   #17
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Air: Moon Safari er perfekt for terrasseliv!!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-10, 23:12   #18
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjenner at jeg heier på Glitterchick i denne tråden.

Det at andre støyer rettferdiggjør ikke støy.

Gammel 02-06-10, 20:26   #19
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Air: Moon Safari er perfekt for terrasseliv!!

Jaaa!! Den hadde jeg helt glemt ut!

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg kjenner at jeg heier på Glitterchick i denne tråden.

Det at andre støyer rettferdiggjør ikke støy.

Musikk er ikke støy

Gammel 02-06-10, 20:28   #20
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Musikk er ikke støy

Håhåhåå! Jeg er så glad jeg aldri mer skal bo i blokk. Jeg har ikke tall på hvor mange kvelder og netter vi fikk ødelagt av musikkglade jævla naboer, så jeg har ganske liten toleranse for folk som på død og liv skal prakke på andre sin musikk. Ipod/MP3-spiller er tingen, og ellers heier jeg veldig på glitter i denne tråden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:47.