Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Når man handler sminke på et parfymeri

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-10, 08:41   #1
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Når man handler sminke på et parfymeri

.. hjelper de meg da med å vise hvordan jeg skal legge sminken?
Jeg kan egentlig bare en måte å legge sminke på og vil gjerne lære mer.
Skal i en del bryllup og selskapligheter i sommer så jeg tenkte at jeg skal koste på meg litt mer enn bare øyenskygge fra H&M.
Men jeg vil jo også vite hvilke farger jeg kler og hvordan jeg skal legge den! Hjelper de meg med sånt eller??

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:53   #2
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.103
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når man handler sminke på et parfymeri

Ja, det vil jeg tro.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 08:58   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man handler sminke på et parfymeri

Kommer veldig an på betjeningen om man får god veiledning eller ei.

Jeg er totalt idiot når det gjelder sminke og har opplevd kjempegode råd noen steder, men elendige eller manglende råd andre steder.

For to år siden ble jeg sendt hjem med et solpudder som skulle passe meg perfekt. Jeg burde skjønt at jeg ikke kunne stole på ei dame som var overlesset med sminke i forhold til veiledning av meg. Solpudderet var helt forferdelig på meg. Mange toner for mørkt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:01   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.071
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når man handler sminke på et parfymeri

Dette kan du sikkert få hjelp til flere steder.

Jeg fikk tilbud om sminkeopplæring på BodyShop i går i hvert fall.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:44   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når man handler sminke på et parfymeri

Det komme ann på, men spør så hjelper de sikkert.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-10, 09:54   #6
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.718
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Når man handler sminke på et parfymeri

Jeg har fått hjelp i hudpleiesalong, vi hadde sminkekurs der og fikk lære alt fra rens av hud til legging av sminke. Utrolig nyttig, jeg tør nå å sminke meg ganske kraftig når jeg skal på noe, leker med farger, blander flere skygger etc.

Btw: Jeg var den som aldri brukte mascara før... Det er deilig å tørre fordi en stoler på at en kan.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 09:00   #7
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Når man handler sminke på et parfymeri

Her var det visst veldig god hjelp og få. Endte opp med at jeg handla for 2000 kroner

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-10, 09:28   #8
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.579
Blogginnlegg: 808
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Når man handler sminke på et parfymeri

Opprinnelig lagt inn av M&S, her.

Her var det visst veldig god hjelp og få. Endte opp med at jeg handla for 2000 kroner


Fint med litt veiledning. Så vet du hva du liker. Neste gang kjøper du produktene billig på Lookfantastic eller Strawberrynet.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no