Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Litt vel utfordrende utringning - hjelp!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 14:28   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Litt vel utfordrende utringning - hjelp!

Jeg har kjøpt denne toppen fra Esprit på salg:

Den er veldig fin, og henger forsåvidt veldig fint over mine skuldre og byste. (Og stooor i størrelsen, jeg kjøpte S, og har masse å gå på). Problemet er den blondekanten, den er hullete og åpen, og den er såppass langt nede at BH-ene mine vil synes såvidt . Jeg kan alltids gå med en hudfarget BH under, men det vil jo også synes, i alle fall på en viss avstand, ala samtale-avstand, innbilder jeg meg. Så, what to do? Skal jeg sy på et tøystykke bak blonden, og i så fall hvilken farge? Ha en topp under? Men det blir jo litt varmt om sommeren? Være tøsete, og evt unngå å bruke toppen på jobb?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 14:29   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Litt vel utfordrende utringning -hjelp!

Ikke noe problem med litt BH som syns, men den blondegreia var kjerring.

Gammel 05-05-10, 14:30   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Man kan være tøsete på jobb også. Har jeg hørt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 14:31   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

men den blondegreia var kjerring.

Jeg synes faktisk ikke den var så kjerring. Denne derimot, som kom i samme pakke:

Da jeg prøvde den på, tenkte jeg faktisk: "Jøss, nå har jeg debutert som kjerring. Ja, ja."

Gammel 05-05-10, 14:50   #5
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En enkel, svart BH under ville gå helt greit, synes jeg. Ellers ville jeg nok som regel brukt en singlet under.

Gammel 05-05-10, 14:52   #6
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ingen av de to var kjerring. :kjerring: Nydelig farge på dem begge to.

Hva med en hvit singlet inne i den blå når du føler for det, og ellers en blå bh i sommervarmen. No prob.?

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 14:56   #7
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Viser BH-en selv hvis du bruker plunge-BH eller hva-det-nå-heter?

Gammel 05-05-10, 14:57   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes jo mange søte små blondesingletter da, som du kan ha under?
Men ellers SER den jo ikke så utringet ut, jeg tipper du kan være litt bh-tøsete.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 15:01   #9
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Viser BH-en selv hvis du bruker plunge-BH eller hva-det-nå-heter?

Det ser veldig mye mer åpent ut enn på bildet. Så kanskje det hadde vært like fint om jeg "stengte" åpningen med et lysegrått tøystykke bak?

Gammel 05-05-10, 15:23   #10
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Mulig jeg er veldig tøsete, men gjlør det noe at bh'en din synes litt da? Hvis du har på deg en pen svart eller mørkeblå bh med litt blonder øverst, blir det fin fint!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 15:51   #11
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har du prøvd med denne type BH under (balconette bra)?

Gammel 05-05-10, 16:00   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Standard

Ikke så lav BH, nei. Men nå er BH-innkjøpene slutt for en stund. Ellers takk for tips!

Gammel 05-05-10, 17:25   #13
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Tøsete!

Gammel 05-05-10, 17:34   #14
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Jeg kunne virkelig ikke brydd meg mindre om BH-en syntes litt under de blondene der, selv på jobb.
Du kan jo starte dagen med ett matchende skjerf i halsen, som skjuler utringningen, så er det ikke så ille om den forsvinner i løpet av dagen liksom.

Man er da feminin. Dessuten så er det in å vise undertøy i år.

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 17:39   #15
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor er det ingen :kjerring: smily her?

Syns toppen var kjempe fin jeg.
Jeg hadde sydd inn et stykke hvitt tøy.

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 14:54   #16
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Hvorfor er det ingen :kjerring: smily her?

Syns toppen var kjempe fin jeg.
Jeg hadde sydd inn et stykke hvitt tøy.

Da blir det kjerring for meg.

Gammel 06-05-10, 15:01   #17
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tøy bak de blondene der høyner kjærringfaktoren mange ganger.

Selvfølgelig kan du vise litt pupp og bh.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 15:09   #18
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

If you got it - flaunt it.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 16:35   #19
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LilleBulla, her.

Da blir det kjerring for meg.

Har du sett kløften min?
Med en sånn topp ville jeg blitt arrestert for usømmelig adferd

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 18:38   #20
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Har du sett kløften min?
Med en sånn topp ville jeg blitt arrestert for usømmelig adferd

Men da må du kjøpe en topp uten sånne blonder. Å sy på stoff bak er kjerring, uansett hva slags kløft man har. Min er forøvig også gedigen, og jeg er tøsete til stadighet. ikke noe problem

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:40.