Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lin, utvider det seg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 12:36   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Lin, utvider det seg?

Jeg gjorde en liten tabbe på Noa Noa idag og dro med meg en kjole inn i prøverommet uten å sjekke prisen først. Kjolen satt som et skudd. Nesten. Den er bittebittelitt trang over brystet, men ellers helt perfekt. Prisen er hårreisende 1300,-.

Jeg kjøpte den jeg. Etter en halvtime med vurdering frem og tilbake. Nydelig kjole i hvit lin.
Men de har den i L på Majorstuen. Så lurer jeg litt på om jeg skal gidde å ta turen innom der og prøve den i L, eller bare beholde den i M (som i seg selv er en kjempeseier å ha kommet meg ned i! Hurra!!). Utvider lin seg litt eller? Hun damen i butikken sa at lin utvidet seg etter kroppen. Og jeg er jo på vei ned i vekt og skal ned noen kilo til også.

Men guuuud, den er dyyyyr. Jeg har aldri kjøpt meg en så dyr kjole noengang.
Det praktiske er at den kan dresses opp og ned etter behov. Den kan fint brukes på jobb og den kan fint brukes på fest. Bare snakk om tilbehøret.

Jeg finner ikke bilde av den på nettet dessverre. Skal lete litt til.

Skal vi se, nå er det bilder her. Ett med skjerf og ett uten. Snuppa på 4 tok bildene, så kvaliteten er ikke strålende. Og bildene blir sikkert fjernet snart også. Men kjolen er ganske fin og jeg tror jeg har bestemt meg for å beholde den.

*poff* borte.

Sist redigert av Knerten : 06-05-10 kl 20:29.
Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 12:38   #2
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Lin, utvider det seg?

Det jeg har hatt i lin har utvidet seg ganske mye, så jeg ville nok beholdt den du har.

Har hatt både bukser og shortser i lin, og det er snakk om flere cm de har utvidet seg etter kort tids bruk.

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 12:40   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lin går ut ganske mye til og med. Sitter den som et skudd nå, så må du ikke kjøpe en større størrelse tenker jeg!

*håper på bilde*

Gammel 05-05-10, 12:41   #4
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Min erfaring, som de andres, er at lin utvider seg, så du bør nok beholde den du har. Bilde??

Gammel 05-05-10, 12:43   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lin utvider seg ved bruk og krymper ved vask.

Jeg har akkurat arvet to store bæreposer med NoaNoa-klær fra en venninne. Klærne er geniale. Jeg kan være superfin og causal med ett og samme plagg. Så det er verdt sine 1300 kroner.

Gammel 05-05-10, 12:52   #6
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

He he, jeg sitter på jobben og får ikke tatt bilde just nu, men fikser det i løpet av ettermiddag/kvelden. Men da blir det bilde med meg inni altså. For jeg finner ikke bilde av kjolen alene på nettet.

Gammel 05-05-10, 21:37   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lin utvider seg og krymper igjen ved vask.
Hva slags for er det i kjolen?

Gammel 05-05-10, 21:41   #8
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Samme erfaring her. Har blitt redd et par ganger ved førstegangs vask av tøy i lin, for det har krympet ganske mye i vask. Heldigvis så strekker det seg ut ganske mye også.

Venter forresten spent på bilde.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 08:18   #9
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Bilder kommer. Det ble rosevin og skravling med venninnen min i går kveld. Prøving av kjolen på begge to og den blir beholdt ja. Kjempefin!
Utrolig kjekt med venninne med akkurat samme størrelse som meg. Vi har dobbelt klesskap.

Underkjolen er ikke lin, det er glatt, ikke tøyelig stoff. Men kjolen kan fint brukes uten underkjole.

Gammel 06-05-10, 11:51   #10
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Kjekt med en slik venninne. Jeg noterer meg at mitt store slankemål må bli å slanke meg ned i størrelsen til den venninnen som har beste innhold i klesskapet.

Gammel 06-05-10, 12:07   #11
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Og det beste av alt: vi har samme skostørrelse også!!

Gammel 06-05-10, 12:09   #12
Libra

Libra sin avatar

Standard

Hvis du bare aner hvor heldig du er altså.

Gammel 06-05-10, 12:13   #13
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Tro meg, det vet jeg!
Og når hun er ett funn som person i tillegg, er det helt perfekt!

Gammel 06-05-10, 17:35   #14
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Standard

Ok, nå ligger det bilder ute en liten stund. De blir nok brått borte igjen....
Kjolen er fin og sitter ganske bra og jeg tror jeg beholder den.
Nå endte det opp med at jeg fikk tilbake 20% av summen på den også, så da kostet den 1040,-. Ille nok det, men hvertfall bedre enn 1300,-

Gammel 06-05-10, 17:39   #15
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gammel 06-05-10, 18:06   #16
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja den må du beholde! Kjempefin, jeg fikk lyst på en slik selv (skal bare vinne litt i lotto først)!!

Gammel 06-05-10, 18:09   #17
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Utrolig fin, og den satt veldig fint på deg også. Et godt kjøp du kommer til å ha glede av i mange år tror jeg.

Gammel 06-05-10, 18:10   #18
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Veldig fin kjole! Satt som et skudd jo - og ja, lin utvider seg en hel del synes jeg.

Gammel 06-05-10, 18:11   #19
Libra

Libra sin avatar

Standard

Den var veldig fin og du må ikke finne på å gå for en større størrelse nei.

Gammel 06-05-10, 18:32   #20
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

enig med de andre her; nydelig kjole! Og lin utvider seg, ja. Jeg kjøpte to tunikaer i lin, som jeg stusset på etter jeg hadde kjøpt dem. Etter å ha brukt den ene litt nå, så merker jeg at den utvider seg en hel del.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:34.