Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-05-10, 11:18   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?

Jeg har igrunnen alltid hatt komplekser for armene mine og unngått singleter og spagettistropper.

Nå lurer jeg på hva som skal til for å kunne gå i dette? MÅ man ha brune muskuløse overarmer og skuldrer som en svømmer? Eller.. kan man ha litt blåhvite smurt med dove selvbrunings så de mister blåteinten, men fortsatt er hvite, og litt slappe..

Og ikke kom med den at man kan gå i alt man selv vil. Det er ikke alt som passer alle.

Gammel 05-05-10, 11:21   #2
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/ spagettistropper?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Og ikke kom med den at man kan gå i alt man selv vil. Det er ikke alt som passer alle.

Jo, når det gjelder singlet må jeg nesten komme med den: Når det er varmt må alle få gå i singlet, uansett! Ev. halterneck hvis man synes det funker bedre.

Gammel 05-05-10, 11:23   #3
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/spagettistropper?

Jeg tenker at man må ha en overkropp.

Gammel 05-05-10, 11:24   #4
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva må til for å kunne gå med singlet/ spagettistropper?

Nja.. jeg vet ikke jeg.. jeg liker ikke selv å gå med spagettitopper, fordi jeg rett og slett har "valk" på albuen min, og det må være det minst flatterende som FINNES... men om jeg legger merke til det på andre enn meg selv, det er jeg jammen usikker på..

Men for all del, alle bør kunne gå med det når været tilsier det

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 11:24   #5
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har aldri sett noen som ikke kan gå med det tror jeg. (Ok med et par bh-løse unntak, men det hadde ikke noe med armer eller andre utildektekroppsdeler å gjøre.)

Gammel 05-05-10, 11:24   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ja, det er en fordel med skuldre, men ellers kan halternec gjøre nytten om man har nakke i det minste...

Ja, en kan gå i singlet med hvite armer, selv uten dove. Det kan man. Det gjør man. (jeg)

Gammel 05-05-10, 11:28   #7
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Jeg vet jeg ikke får lov til å si det, men jeg har noen helt skrekkelig stygge grevinnevinger etter vektnedgang, men jeg har altså bestemt meg for at jeg skal våge å bruke et par av kjolene jeg har kjøpt som ikke har armer allikevel. Min nødløsning er å slenge på meg et heklet sjal som står i stil hvis jeg skal pyntes, og fokusere på hva jeg selv føler er viktigst- å ha det greit i varmen eller å føle at alle stirrer på armene mine og dermed velge en varmere variant med 3/4-ermer.

Og så tror jeg egentlig vi er litt over middels opphengt i hvor mye andre analyserer kroppsfasongen vår innimelom, når jeg tenker meg om er det sjeldent jeg har filosofert over hvorvidt folk er som skapt for hva de har på seg, med unntak av de episodene i det siste hvor jeg har møtt på gigantiske babyer ute blant folk.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 11:29   #8
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har grevinneheng fra helvete etter å ha gått ned en hel person i vekt, jeg går glatt med spaghettistropper om sommeren. Men jeg prøver å ikke vinke som en kongelig, for da flagrer det.

Gammel 05-05-10, 11:30   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå lurer jeg på hva som skal til for å kunne gå i dette? MÅ man ha brune muskuløse overarmer og skuldrer som en svømmer? Eller.. kan man ha litt blåhvite smurt med dove selvbrunings så de mister blåteinten, men fortsatt er hvite, og litt slappe..

Man kan i alle fall gå med singlet om man har muskelløse, blåhvite armer som er kjemisk fri for selvbruningsprodukter også, har jeg hørt. (Skal man smøre armene også, altså? Jeg som har mannet meg opp i årevis for å kunne driste meg til å smøre leggene? Av en eller annen grunn plager ikke fargen på resten av kroppen meg, selv om den jo er like blå. )

Gammel 05-05-10, 11:31   #10
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Og så tror jeg egentlig vi er litt over middels opphengt i hvor mye andre analyserer kroppsfasongen vår innimelom, når jeg tenker meg om er det sjeldent jeg har filosofert over hvorvidt folk er som skapt for hva de har på seg, med unntak av de episodene i det siste hvor jeg har møtt på gigantiske babyer ute blant folk.

Gammel 05-05-10, 12:18   #11
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jaha. Jeg har overkropp. Jeg får rett og slett begynne å blåse i komplekser.

Gammel 05-05-10, 12:20   #12
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg går for det enkle og greie her; skuldre. :mhm:

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 12:21   #13
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

At det er varmt nok?

Gammel 05-05-10, 12:21   #14
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Singlet/spagettistropper er heller ikke særlig fint hvis man er for tynn på skuldrene (beinete), derfor har jeg styrt unna til nå. Jeg har nemlig lagt på meg og kan titulere meg som en overvektig stankelbein.

Gammel 05-05-10, 12:24   #15
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det som må til er lysten.

Gammel 05-05-10, 12:26   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går i singletter/topper med spagettistropp.

Jeg gjorde det ikke tidligere. Grunnen var at jeg ikke likte at folk så at jeg måtte ha bh på. Vel, de aller fleste har bh på ganske uavhengig av puppestørrelse/-fasong, så da forsvant det argumentet.

Jeg er overvektig, men velproporsjonert. Armene er ikke noe bedre/verre enn resten av kroppen. Så er det varmt, går jeg med singlet.

Gammel 05-05-10, 12:28   #17
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

At det er varmt nok?

Tenkte jeg også.

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det som må til er lysten.

Neh, da kler man av seg singleten....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 12:30   #18
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå lurer jeg på hva som skal til for å kunne gå i dette? MÅ man ha brune muskuløse overarmer og skuldrer som en svømmer?

Vel... jeg har muskuløse overarmer og skuldre som en svømmer, og jeg blir lett brun, men jeg synes heller ikke jeg kler spaghettistropper. Så vi er kanskje vår egen verste kritiker?

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-10, 12:33   #19
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Gammel 05-05-10, 12:33   #20
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes det kommer an på. Type varm sommerdag med shorts og singlet, kan alle bruke det synes jeg.

Om man skal i bryllup og ha kjole med spagettistropper så synes jeg kanskje man kan oppfylle noen flere av kravene man setter - men om man føler seg vel selv - det er vel det viktigste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.