Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Skal jeg kjøpe meg denne kjolen?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 13:23   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Skal jeg kjøpe meg denne kjolen?

Jeg var innom favorittbutikken på Stjørdal i dag. Jeg har et gavekort der på 1500 kr, som jeg har tenkt bruke snart. I utgangspunktet tenkte jeg blant annet kjøpe meg ei fin dongericapri, men de hadde ikke noe jeg likte. Like før jeg skulle gå spurte jeg om de fikk inn noen nye kjoler snart, og da viste hun meg ei eske de hadde fått i dag! Norsk designer, og der fant jeg DENNE!

Her er link til designeren: http://spicyvanilla.no/

Jeg falt for den altså! Og la den av ut torsdag.

Jeg ser dog at jeg må ha annen type bh, og jeg må ha en bolero (eller sjal) over skuldrene.

Dette er str XL. Jeg fikk ikke L igjen bak over ryggen, og selv om jeg går ned noen kg til før sommeren (denne tenkes evt å brukes 19.juni), så tror jeg ikke at denne blir romslig oventil. Den sitter jo rimelig støpt nå.

Hva synes dere da?

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 04-05-10 kl 13:47.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:23   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg kjøpe meg denne kjolen?

De hadde forresten samme kjole i ca knekort også.

Gammel 04-05-10, 13:24   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott kjole, men ser for meg at den er hakket mer anvendelig i knekort?

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:25   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Flott kjole, men ser for meg at den er hakket mer anvendelig i knekort?

Jeg prøvde den. Men det kler jeg ikke så godt.
Da strutter skjørtet for mye, og jeg har ikke verdens vakreste legger og lår..

Gammel 04-05-10, 13:26   #5
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Flott kjole som du kledde veldig godt. Jeg ville kanskje prøvd den knekorte også, for å sammenligne.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:26   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok..

En annen ting er at jeg synes det turkise båndet er vel bredt. Du blir på en måte litt delt? Vanskelig å forklare, men jeg synes ikke det var så kledelig.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:27   #7
Señora

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Du var veldig fin i den lange også, skal du i bryllup eller noe kanskje?

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:27   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Flott kjole som du kledde veldig godt. Jeg ville kanskje prøvd den knekorte også, for å sammenligne.

Jeg prøvde den.

Gammel 04-05-10, 13:28   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Du var veldig fin i den lange også, skal du i bryllup eller noe kanskje?

Jeg skal på storfest (bursdag) 19.mai. Da tenker jeg høye hæler og stas. Men denne KAN jo brukes til litt mindre fancy fest og? Med sandaler til? Eller?

For det er det jeg lurer på, om jeg får brukt den?

Den er forresten litt kulere i virkeligheten, fargene kom litt dårlig frem på nedre del ser jeg (mobilkamera i prøverom )

Gammel 04-05-10, 13:28   #10
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin kjole, men har du bruk for den? Synes du sa du ikke skulle i bryllup o.l. med det første. Jeg ville ikke brukt 1500 på en kjole jeg ikke kom til å bruke.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:28   #11
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det brede båndet var så kledelig. Jeg synes ikke den fremhever den flotte midjen din - at den i stedet bygger ut midjen din visuelt?

Gammel 04-05-10, 13:28   #12
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes den var nydelg -men er enig i at båndet i midjen kunne vært litt smalere..

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:29   #13
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du vil ha ærlighet ikke sant?

Jeg synes kjolen var ganske fin, men jeg synes ikke den var helt deg. Det er noe med stilen og fargene jeg synes ikke var helt slik jeg tenker en kjole på deg Nessie.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:29   #14
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte den supergodt, og skulle gjerne hatt den selv.

Gammel 04-05-10, 13:29   #15
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Ok..

En annen ting er at jeg synes det turkise båndet er vel bredt. Du blir på en måte litt delt? Vanskelig å forklare, men jeg synes ikke det var så kledelig.

Signerer her litt jeg.... Var noe med det turkise båndet.. Men ellers var den fin. Kanskje knekort er bedre?

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:30   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Fin kjole, men har du bruk for den? Synes du sa du ikke skulle i bryllup o.l. med det første. Jeg ville ikke brukt 1500 på en kjole jeg ikke kom til å bruke.

Jeg hadde ikke kjøpt den om jeg ikke hadde gavekort nei. Det tror jeg ikke. Men det var ikke så mye annet som fristet heller. For jeg har på en måte ikke bruk for en tunika til 1000 kr heller.
Den kostet ca 1200 kr tror jeg.

Gammel 04-05-10, 13:30   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Signerer her litt jeg.... Var noe med det turkise båndet.. Men ellers var den fin. Kanskje knekort er bedre?

Knekort var IKKE bedre for meg.
Definitivt. Jeg prøvde begge og både jeg og dama i butikken var helt enig. Jeg kler ikke at det strutter utover fra midjen.

Gammel 04-05-10, 13:31   #18
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Flott kjole! Jeg synes du kledde den godt. Tenker at overkroppen/armene dine ser litt stor ut i forhold til underkroppen, men det kan ha noe med vinkelen på bildet å gjøre? Og det kan jevnes ut med en cardigan/bolero.

Er det lov å spørre hvilket merke/butikk den er fra?

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:31   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hmmm..Det turkise båndet skulle vert lilla...

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:33   #20
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Klart jeg vil ha ærlighet!

Fargene kommer som sagt litt dårlig frem. Det går i bruntoner i skjørtet, litt lilla og turkis. Det er også en turkis kant nederst. Så fargene føler jeg er ganske mine sånn egentlig.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:45.