Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Kroppsfasong - hvordan er du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-04-10, 22:06   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kroppsfasong - hvordan er du?

Maler vider her jeg da.... Siden vi er så godt i gang her inne på fp med penest, hva man kler, osv osv

Hvilken kroppsfasong har du? og er du flink til å kle deg deretter...?

............................

Kom foresten over denne:
http://mammablogg.no/category/klær-og-mote/ Prøv den testen? http://gok.channel4.com/

Sist redigert av ItsOnlyMe : 26-04-10 kl 22:50.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:07   #2
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kroppsfasong - hvordan er du?

Keiko.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:08   #3
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet faktisk ikke? Ganske rett opp og ned, tilløp til pære om jeg legger på meg, og bulkete på midten.

Gammel 26-04-10, 22:08   #4
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skråner utover på midten.

Gammel 26-04-10, 22:09   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er så vidt et timeglass. Et lubbent sådan, men timeglass. Jeg er nok ikke så flink til å kle meg egnentlig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:09   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror jeg er timeglass - eller, var det slik at et glatjukt timeglass var en eple?

Jeg har iallefall smal midje (eller, for resten av kroppen min å være), lange bein - små pupper, brede skuldre og stor rumpe. Ikke et syn for Guder - men jeg er om ikke annet veldig sterk.

Jeg er ganske flink til å kle meg etter fasongen.

Gammel 26-04-10, 22:10   #7
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er litt formløs, tror jeg.

Gammel 26-04-10, 22:15   #8
Vito
Weeeee

Vito sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Forfra: I
Fra siden: L

Er analfabet når det gjelder klær.

Gammel 26-04-10, 22:17   #9
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pære her - bortsett fra at jeg har normalt brede skuldre og slanke legger/ankler. Er langt fra framtung nok til at jeg kan påberope meg timeglassfasong. Omtrent slik ser jeg meg selv (sorry, jeg er venstrehendt, men bruker musa med høyre og kan følgelig ikke tegne ):

Sist redigert av Bluen : 26-04-10 kl 22:37.
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:19   #10
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Vedlagte bilder
Filtype: jpg apple.jpg (12,1 KB, 3 visninger)
Gammel 26-04-10, 22:20   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

jeg ler ikke av deg, men av tegninga di her altså.

Jeg anser deg som timeglass - kanskje du (som meg) har "for små pupper" til å være timeglass - men du er da ganske bred over skuldrene (for å være så petit som du er, mener jeg) - og rumpa di er vel en gjennomsnittlig damerumpe.

Sier som Mr. Che sa til meg senest i går: Det er best med små pupper, de kommer aldri til å rekke ned til navlen til slutt...

Gammel 26-04-10, 22:22   #12
Left
Passiv

Standard

Jeg har kort rygg, og lange bein. Stor rompe, og lite midje, ingen pupper og brede skuldre. Joda... jeg har jo på meg klær, men er ikke spes. flink til å fremheve det som kanskje er litt fint. Nei.

Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:23   #13
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er litt firkantet, tror jeg.
Er egentlig liten og slank, men skuldrene og hoftene er liksom litt for brede til kroppen min. Jeg har heldigvis vokst fra det komplekset.

Har en enkel kropp å kle på, det meste passer greit.

Gammel 26-04-10, 22:23   #14
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Liten og rund.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:28   #15
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en vase, i følge en mål-deg-selv-test jeg tok en gang, det er nesten som timeglass, men med smalere skuldre enn hofter. (Ikke at jeg har sett så mange vaser i den fasongen, men det fulgte et bilde med og greier og så ganske så bra ut, altså.)

Og jeg er ikke alltid spot on når det gjelder å kle meg til min fasong alltid. Men jeg har en idé om hva jeg kler, sånn cirka.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:34   #16
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg aner ikke, og jeg tror det er derfor jeg ikke har begrep om hvilke klær som passer min kroppsbygning... Jeg er håpløs til å kle meg.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:36   #17
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vet faktisk ikke helt
Vil ikke si jeg har så markert midje og heller ikke brede skuldre eller hofter.

Gammel 26-04-10, 22:39   #18
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg vet faktisk ikke? Ganske rett opp og ned, tilløp til pære om jeg legger på meg, og bulkete på midten.

Åh, endelig en som meg, men du har sikkert tynne armer...

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:49   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kom foresten over denne:
http://mammablogg.no/category/klær-og-mote/ Prøv den testen? http://gok.channel4.com/

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-10, 22:51   #20
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Var spinkelt timeglass (90-60-90), de siste årene har det dessverre fått litt mindre innsving og endel større utsving, særlig øverst.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.