|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Bytte ut halvparten av hvetemelet med sammalt hvete fin?Pizzadeig det er snakk om. Blir dette bra tro? Har lyst å prøve litt grovere/sunnere pizzadeig.
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte ut halvparten av hvetemelet med sammalt hvete fin?
Jeg har alltid 50/50 hvetemel og fin sammalt hvete i pizzadeigen. Det blir alltid bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Bytte ut halvparten av hvetemelet med sammalt hvete fin?Ja, det funker fint! Jeg bruker spelt til pizzadeig, og har nesten alltid i litt grovt, om en ikke 50/50. Havregryn har jeg også hatt i. Blir veldig godt! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Logistikkdronning
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bytte ut halvparten av hvetemelet med sammalt hvete fin?Funker fint. Gjør det samme med vaffelrøra |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Bytte ut halvparten av hvetemelet med sammalt hvete fin?Funker utmerket.
![]() |
#6 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Bytte ut halvparten av hvetemelet med sammalt hvete fin?Det fungerer veldig bra. Jeg bruker som regel sammalt hvete grov og det går også fint.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Bytte ut halvparten av hvetemelet med sammalt hvete fin?Hmm, så ikke at det sto sammalt hvete fin, joda, jeg gjør det gjerne med den, like gjerne med den grove, alt ettersom hva jeg har i skuffen.
![]() |
|
|