Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Anbefal meg en gressenkefilm

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-09, 15:58   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Anbefal meg en gressenkefilm

Jeg blir gressenke i kveld og en uke fremover. Anbefal meg en film som mannen min helst ikke vil se og som jeg nå kan passe på å se selv.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:06   #2
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en gressenkefilm

Twilight (ikke det at den SÅ bra )

Ellers ser jeg bare på actionfilmer. Så jeg har ikke noe mer å anbefale.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:20   #3
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

The Reader. Jeg så den forrige helg. Den var nydelig.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 16:43   #4
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

HVa med en serie?

Gikk du glipp av Cranford i julen så har du sjansen nå.

Jane Eyre
Fornuft og følelser (BBC-utgaven)

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 17:01   #5
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg likte veldig godt Han er faktisk IKKE interessert. Den likte ikke mannen. I kveld skal jeg se Australia, tror det også er en film som er best å se uten mannen.

Gammel 29-08-09, 17:05   #6
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Australia er nydelig! Typisk ikke-mann film.

Gammel 29-08-09, 17:16   #7
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Mannen her i huset synes den var fantastisk. Det synes jeg også.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 17:17   #8
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Å pokker, nå var jeg litt sent ute. Har akkurat leid "The Duchess"...

Gammel 29-08-09, 17:20   #9
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Må forresten anbefale Søstrene Boleyn i samme slengen.

Gammel 29-08-09, 17:26   #10
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

Å pokker, nå var jeg litt sent ute. Har akkurat leid "The Duchess"...

Den er kjempe-fin! Og enig i Søstrene Boleyn-anbefalingen også. The Reader er nydelig, men den tror jeg de fleste ikke-neandertalermenn også vil like (deriblant Pelens mann, uten at jeg kjenner hans filmsmak nærmere).

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 17:41   #11
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

En helt grei film som det kanskje er best å se uten mannen, er Revolutionary Road, med Leonardo di Caprio og Kate Winslet.

Gammel 29-08-09, 17:45   #12
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

En helt grei film som det kanskje er best å se uten mannen, er Revolutionary Road, med Leonardo di Caprio og Kate Winslet.

Hva slags menn er det dere har? Denne er jo nydelig, og mannen min likte den også godt.

Gammel 29-08-09, 17:49   #13
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Hva slags menn er det dere har? Denne er jo nydelig, og mannen min likte den også godt.

Mannen min også. Og han liker ofte ikke filmer jeg liker.

Hva slags film er Australia?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 17:53   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min liker gode filmer selv om det ikke er blod og gørr i dem. Han kan derimot styre sin begeistring for amerikanske romantiske komedier. Til slikt har jeg MinaX

I dag har jeg sett "27 dresses". Koselig film uten dypere mening som jeg finner langt mer underholdende enn mannen min.

Gammel 29-08-09, 17:55   #15
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

I dag har jeg sett "27 dresses". Koselig film uten dypere mening som jeg finner langt mer underholdende enn mannen min.

Er filmen mer underholdene enn mannen din?

Gammel 29-08-09, 17:58   #16
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min kan nok gjerne si flere av de filmene dere anbefaler, men det er ikke så farlig om jeg ser noe som er bra, da kan jeg se den en gang til med ham.

Jeg kan gjerne tenke meg noe tårevått også à la den engelske pasienten. Jeg er også inn ei en periode når jeg liker filmer som utspiller seg fra 50-tallet og før det.

Gammel 29-08-09, 18:10   #17
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Vet du om det er slanger i den? Jeg har så lyst å se den, men tørr ikke pga. at jeg inbiller meg at det kan være det.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-09, 18:10   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har vel sett "Brokeback Mountain"? Den ser ut til å passe i kategorien du etterlyser. Jeg synes den var veldig rørende.

Gammel 29-08-09, 18:11   #19
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Standard

Mannen min liker gode filmer selv om det ikke er blod og gørr i dem. Han kan derimot styre sin begeistring for amerikanske romantiske komedier. Til slikt har jeg MinaX

Det tror jeg mannen min også setter pris på. Han liker gode filmer, men sjelden de enkleste am-rom-kom'ene.

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg kan gjerne tenke meg noe tårevått også à la den engelske pasienten. Jeg er også inn ei en periode når jeg liker filmer som utspiller seg fra 50-tallet og før det.

Da vil jeg på det sterkest anbefale The Reader. Den tåler man å se to ganger også.

Gammel 29-08-09, 18:15   #20
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Du har vel sett "Brokeback Mountain"? Den ser ut til å passe i kategorien du etterlyser. Jeg synes den var veldig rørende.

Nei, jeg har faktisk ikke det. Jeg vet at vi har den i Norge, men jeg skal sette den på nedlasting her.
Da vil jeg på det sterkest anbefale The Reader. Den tåler man å se to ganger også.[/quote]Den har jeg lastet ned nå, så den ligger klar for i kveld.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:46.