|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superbasinella
|
![]() Tuter du på kjøreskolebiler?Ja, gjør du det? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Pauset
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei jeg gjør ikke det, og jeg syntes det er superteit å tute om noen kveler motoren uansett. Syntes det er bra folk velger ta lappen for de setter seg i en bil og kjører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Sitter jeg bak rattet, sitter jeg i en kjøreskolebil.. har selv opplevd å bli tutet på, men bare en gang fordi jeg aldri tok luken i rundkjøringen. Var jo som å kaste seg på en karusell
![]() |
#4 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Jeg kan bare ikke forstå hva hun ville oppnå med det. Jeg ble jo bare ennå mer stresset og ikke minst sint. Jeg kvelte den faktisk en gang til, men det tror jeg var sjebnen. Hun fortjente den. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei, aldri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei, ikke hvis jeg har registrert at det er en skolebil. Det er ikke noe stas å sitte inni der og streve også skal noen begynne å "mase" med tuting i tillegg, det har jeg selv erfart.
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean. 2008 2013 2015 Sist redigert av Vianne Rocher : 15-04-10 kl 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?
Den situasjonen har jeg mer forståelse for. Eleven skapte da en farlig situasjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Selvsagt ikke. Jeg turer normalt bare hvis jeg er redd for å bli påkjørt av en bil som ikke ser meg eller for å "vekke" folk som har sovnet i et lyskryss (og ikke tre sekunder etter at det skiftet til grønt heller, kan jeg jo legge til). |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Dei einaste gongane eg tutar i trafikken er dersom det kan unngå farlege situasjonar (eit par gongar eg har holdt på å bli påkøyrd av bilar som ikkje har holdt vikeplikta). |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
maler
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Jeg tuter om der er en farlig situasjon, ikke ellers. Jo jeg kan vel finne på et kort tur om noen sitter og sover på grønt lys. Generelt skiller jeg ikke på skolebiler og andre, er det farlig så er det farlig og da gir jeg beskjed med hornet.
![]() |
#15 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?
Det var akkurat dette jeg hadde tenkt å si. Ellers har jeg nok heller mer tålmodighet med kjøreskoleelever enn med andre sjåfører. Jeg irriterer meg litt over sånne som på død og liv skal kjøre forbi skolebiler og biler merket med rød L, selv om disse holder fartsgrensen og ikke somlekjører. Jeg synes det er temmelig mange av dem her jeg bor, men det har vel sammenheng med at mange jeg kjenner til synes det er mer akseptabelt å kjøre 20-30 over fartsgrensa enn å ligge 5 under ...
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Stakkars den som sitter der og ikke kan kjøre skikkelig, og som er superkonsentrert om å gjøre ting riktig, og så skal andre rutinerte bilister tute og herje? Nei vettu nå hva, det gjør jeg virkelig ikke. |
![]() |
![]() |
#17 |
Textrovert
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei, jeg tuter minst mulig. Stort sett tuter jeg bare i parkeringshuset på Sandvika storsenter, der bilistene ikke ser ut til å bry seg verken om vikeplikt, kjøreretning eller fotgjengerfelt.
![]() |
#18 |
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Jeg tuter sjelden uansett, kun om det oppstår en farlig situasjon. Prøver å gi skolebiler litt ekstra slakk. Man må jo få en sjanse til å lære. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei. jeg ble tutet på én gang da jeg holdt på å kjøre opp selv (eller, ikke oppkjøringa altså - men en kjøretime)
![]() |
#20 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Tuter du på kjøreskolebiler?Nei, søren heller. Det kunne ikke ha falt meg inn. Dårlig oppførsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|