|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Ad astra
|
![]() Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Og nei, det var ikke slemt ment - som en god del andre har jeg vært mange turer i Oslo som turist. Greit nok, men det er turistoslo jeg har sett, og ut fra tråden om oppvekststed, synes hverken Karl Johan eller Aker brygge å være plassene å se i Oslo.
![]() |
#2 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?En ting jeg er misunnelig på er det gode flytilbudet. Både prismessig og ikke minst utvalger i destinasjoner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Jeg er glad i mangfoldet i folka som bor her.
![]() |
![]() |
#5 |
Ad astra
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Men hvor er denne Birkenlunden da? Det så jo kjempekoselig ut!
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Birkelunden ligger på Grünerløkka. Samme sted som jeg skrev at jeg liker å sitte og titte på folk etter å ha kjøpt is i kiosken på hjørnet.
![]() |
![]() |
#9 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?
Spasertur fra sentrum opp Markveien/Thorvald Meyers gate er fint på sommerstid. Du kommer innom Olaf Ryes plass og Birkelunden på veien. En avstikker bortom Sofienbergparken og Rodeløkka (Langgata, Fjellgata og sånt på kartet). Gå langs elva nedover igjen, eller utvide turen enda litt til med å rusle oppover Torshov (Vogts gate f.eks).
![]() |
#10 |
I mål
|
Sist redigert av apan : 29-03-10 kl 14:49. Årsak: Størrelse på bildene måtte fikses |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Lille Oslo er en egen planet |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?-Hovedøya:
![]() |
#13 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
![]() |
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Ingen har nevnt Akerselva enda. 8 km fantastisk opplevelse sommer, høst, vinter og vår!
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
For ikke å snakke om Alnaelva ved Lodalen, Norges mest urbane urskog:
![]() |
#17 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporing - si oss hva som er så bra med Oslo da?Å bo i kanten av marka. Rådyr i hagen, elg rett ved. Lett tilgang til alt vi har lyst på - kino, teater, konserter, museum osv. Flerkulturelt. Gåavstand til skolen og til venner. Gode tilbud for barn (i gåavstand fra oss: basket, håndball, innebandy, rockefabrikk, fotball, svømming, orientering, skilag, kor, korps, kampsport og sikkert mye mer). Nærhet til utdanningsinstitusjoner.
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
DeLillos ...
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 31-03-10 kl 21:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jaaa!
![]() |
|
|