|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Kaptein SabeltannVi har tenkt oss på Kaptein Sabeltann forestilling til sommeren, og skal bestille billetter, i den forbindelse har jeg noen spørsmål
![]() |
#2 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaptein SabeltannUngene mine på 3, 5 og 6 i fjor sommer hadde ikke noe problem med å holde seg våken i alle fall. Forestillingen begynner jo kl. 23, men en kan slippe inn i parken fra kl. 20 tror jeg det er. Da skjer det noe hele tiden og de er så gira at ingen trøtte barn var noe problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kaptein SabeltannJeg tipper at det blir kjedelig for snart 13-åringen. Ang. plasser: prøv å ikke komme for langt ut på sidene. Om du sitter langt ned eller langt opp har ikke så mye å si. Tribunen er ganske bratt, og lengst oppe får du godt overblikk, lengre ned ser du jo naturlig nok mer detaljer. Smak og behag.
![]() |
#4 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Kaptein SabeltannVi så det med 7-åring i fjor. Han likte det litt, men er ingen fan. 4-åringen turde ikke og gikk knapt inn i Sabeltannsverden på dagid engang, men han er heller ingen fan fra før.
![]() |
#5 |
Unik
|
![]() Sv: Kaptein SabeltannMe skal i år med ei på 3, ei på 4 og ein som fyller 6 mens me er der.
![]() |
#6 |
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
![]() Sv: Kaptein SabeltannVi hadde med tantebarna på 10 og 12 for to år siden. Og de synes at det var helt topp begge to. Tror ikke de er så veldig unormale når det gjelder interesser. Det var action hele tiden, så de kjedet seg definitivt ikke.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kaptein SabeltannTusen takk for svar
![]() |
|
|