|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Skal du eller noen du kjenner på Andrea Bocelli på Telenor Arena? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
5 | 5,38% |
Nei |
71 | 76,34% |
Brokkoli |
17 | 18,28% |
Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Originala
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena?Men for all del, jeg kjenner folk som kunne dratt på den, altså. Når jeg tenker meg om, tror jeg en kollega av meg har vært på konsert med ham før. Men det er folk som er en generasjon eldre enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena?Jeg kunne fint dratt dit. Men jeg skal ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Ja, jeg kunne fint sett ham selv jeg, men nå er det akkurat denne konserten jeg er nysgjerrig på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Off the map.
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Dette er jo ikke musikk jeg 'digger' men kunne fint ha gått på konsert med han. Men Telenor Arena?? Nei, Italiensk amfi-scene passer bedre synes jeg.
![]() |
#12 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Nei, akkurat den type musikk er ikke noe for meg - eller heller den type sanger som Bocelli er.
![]() |
#13 |
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Iiik! Jeg hadde skrivefeil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Ja, kjenner noen som skal. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Hva koster billettene? :nysgjerrig:
![]() |
#20 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?Det var dyrt, ja.
![]() |
|
|