Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Skal du eller noen du kjenner på Andrea Bocelli på Telenor Arena?
Ja 5 5,38%
Nei 71 76,34%
Brokkoli 17 18,28%
Deltakere: 93. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-10, 14:14   #1
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1276
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?

I'm curious.

Sist redigert av Maverick : 28-03-10 kl 14:35.
Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 14:20   #2
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena?

Nei, bevare meg vel!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 14:30   #3
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, nettopp.

Mine foreldre skal. De er de eneste jeg vet om. Denne forundrer meg, kjenner jeg.

Gammel 28-03-10, 14:34   #4
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men for all del, jeg kjenner folk som kunne dratt på den, altså. Når jeg tenker meg om, tror jeg en kollega av meg har vært på konsert med ham før. Men det er folk som er en generasjon eldre enn meg.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 14:35   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kunne fint dratt dit. Men jeg skal ikke.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 14:35   #6
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Koster ikke billettene en formue? Ikke det at jeg skal, da. Eller har råd.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 14:38   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?

Skal ikke, men kunne fint ha overlevd.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 14:39   #8
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Sv: Skal noen på Andrea Bochelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?

Ja, jeg kunne fint sett ham selv jeg, men nå er det akkurat denne konserten jeg er nysgjerrig på.

Dette er altså ikke en dissing av Bochellis kunstneriske fremførelse.

Gammel 28-03-10, 14:40   #9
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Dette er jo ikke musikk jeg 'digger' men kunne fint ha gått på konsert med han. Men Telenor Arena?? Nei, Italiensk amfi-scene passer bedre synes jeg.

Gammel 28-03-10, 14:44   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med mkj. Litt for lite intimt og litt for...åpent?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 15:21   #11
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?

Ja, jeg kjenner noen som skal. Og ja, billettene koster en formue. Skulle gjerne vært der selv.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 15:26   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal noen på Andrea Bocelli på Telenor Arena, eller kjenner dere noen som skal?

Nei, akkurat den type musikk er ikke noe for meg - eller heller den type sanger som Bocelli er.

Gammel 28-03-10, 15:28   #13
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Iiik! Jeg hadde skrivefeil!

Billettene er svinedyre, definitivt. Jeg tror (og håper) at de deler av arenaen med tepper for å få det mer intimt - men jeg er nysgjerrig. Veldig.

Gammel 28-03-10, 15:30   #14
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Ja, kjenner noen som skal.
Skulle gjerne vært der.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 15:30   #15
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Æsj. Skulle hatt poll. Modde?

Gammel 28-03-10, 15:34   #16
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope.

Gammel 28-03-10, 15:41   #17
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva koster billettene? :nysgjerrig:

Jeg skal ikke, og har ikke hørt noe om at noen jeg kjenner skal heller.

Jeg er forsåvidt åpen for å se og høre ganske mye, om noen spanderer billett - og plasserer konserten et sted veldig nære meg.

Gammel 28-03-10, 15:45   #18
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

De 2 jeg kjenner hadde betalt 3000,- for de to.

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-10, 15:48   #19
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

De 2 jeg kjenner hadde betalt 3000,- for de to.

Jupp. Tror de har gått fra 2500,- pr. billett til 800ish.

Gammel 28-03-10, 16:02   #20
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var dyrt, ja.

Da vet jeg ikke om jeg ønsker å kjenne noen som så gjerne vil på denne konserten at h*n spanderer billett på meg også.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:52.