Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

=Bergen eller Megafon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-10, 19:20   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

=Bergen eller Megafon?

Er det noe som heter det? Ble veldig usikker nå, men det er det bladet/magasinet de narkomane har anledning til å selge.
Jeg skulle absolutt hatt et eksemplar av marsutgaven og prøver meg med et frieri her. Noen som vet hva jeg mener og har anledning til å kjøpe et eksemplar for meg?

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 19:21   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: =Bergen eller Megafon?

Megafon ja.

Gammel 22-03-10, 19:26   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amo, her.

Er det noe som heter det? Ble veldig usikker nå, men det er det bladet/magasinet de narkomane har anledning til å selge.
Jeg skulle absolutt hatt et eksemplar av marsutgaven og prøver meg med et frieri her. Noen som vet hva jeg mener og har anledning til å kjøpe et eksemplar for meg?

Megafon, ja.
Ta kontakt med redaksjonen E-post: post@megafon.no

Gammel 22-03-10, 19:27   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://megafon.no/

Gammel 22-03-10, 19:33   #5
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ett på lur, om du vil ha

Send meg adressen din, så sender jeg en dag denne uka?

Gammel 22-03-10, 19:34   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

De er ihvertfall ikke vanskelig å få tak i om man er i Bergensområdet.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 19:45   #7
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

De er ihvertfall ikke vanskelig å få tak i om man er i Bergensområdet.

Gammel 22-03-10, 19:52   #8
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt ikke. Jeg får nesten dårlig samvittighet av å si neitakk, men man kan jo ikke kjøpe av alle heller, har man kjøpt ett, så har man kjøpt det liksom.

Gammel 22-03-10, 19:58   #9
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Jeg pleier å svare at jeg har det. Ofte er dette ikke en løgn, men av og til er det. Ønsker å velge selv når jeg kjøper det. Er et godt blad. Spennende artikkler, og mye bra foto.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-03-10, 20:29   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

har man kjøpt ett, så har man kjøpt det liksom.

Jeg har 3 Sorgenfri (Trondheimsvarianten) på månedsbudsjettet. (Samt 10 bøker når de slipper julebøkene)
Jeg har ikke mange penger til overs for å støtte gode saker, men dette er noe som virkelig treffer meg og som jeg gledelig støtter.

Jeg insisterer på å gi de to ekstra bladene til mennesker i verden min som trenger litt inputt.
De er ikke like fornøyde som meg med det, for å si det sånn.

Gammel 22-03-10, 20:48   #11
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Tror du ikke mannen hadde valset ned til butikken og kastet posen med papirboss akkurat i kveld ,
så nå ligger mitt Megafon i kontaineren utenfor Kiwi

Amo, håper du finner et annet sted!

Gammel 22-03-10, 23:58   #12
amo

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Ha,ha aldri lett å bli klok på de mannfolka.
Håper noen andre kan være behjelpelig. Jeg er så og si aldri nede i sentrum lenger, og raser stort sett gjennom sentrene i Åsane når jeg er i "byen", og der har jeg ikke sett selgere enda.

Gammel 23-03-10, 08:25   #13
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det pleier å stå selgere utenfor inngangen der borte med blomsterbutikken på Åsane senter, er det Ica som er innenfor der?

@Kirsebær: Det var smart!

Gammel 23-03-10, 11:59   #14
amo

amo sin avatar

Standard

Men nå kommer nok ikke jeg meg til byen før neste utgave er i salg.

Gammel 23-03-10, 12:09   #15
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Skal sjekke om jeg har det liggende hjemme fortsatt. Jeg har kjøpt det, men vet ikke om det er kastet.... Hvis ikke, så skal jeg sende det til deg.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-10, 14:20   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Har du tatt kontakt med redaksjonen?

Gammel 24-03-10, 12:26   #17
Sonar

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Amo; jeg skal til byen på fredag så jeg kan kjøpe det til deg om du ønsker

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-10, 19:32   #18
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Skal sjekke om jeg har det liggende hjemme fortsatt. Jeg har kjøpt det, men vet ikke om det er kastet.... Hvis ikke, så skal jeg sende det til deg.

Var sikker på det var mars jeg hadde, men det var februarutgaven. Hvis den er av interesse så send meg en PM

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.