Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Army Wives

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-08, 19:59   #1
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Army Wives

Hva tror vi om den nye serien på TV2? Blir det en ny må-se?

Jeg synes den virker lovende, men synes det er noen plotholes her og der. Som at et par som venter tvillinger med/fra en surrogatmor reiser på ferie fire uker før termin. Og så er Roxy litt for perfekt-søt. Men ellers liker jeg serien.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 20:13   #2
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Army Wives

Jeg så første episode, men fikk ikke med meg denne uken. Den kan bli grei, men er ikke sikkrt jeg kommer til å følge med fast.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-04-08, 20:45   #3
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har sett begge episodene, og likte serien godt.

Det blir nok ikke en serie jeg avlyser andre avtaler for å få med meg, men er ganske sikker på at jeg kommer til å se den de onsdagene jeg er hjemme.

Gammel 04-04-08, 20:50   #4
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg som knapt har fått med meg noenting på TV de siste årene, har faktisk fått med meg disse to episodene. Jeg synes det fenger, men jeg sliter litt med et eller annet allikvel. Jeg tror det er det amerikanske jeg sliter med rett og slett; militæret, kjønnsroller osv.

Gammel 04-04-08, 22:35   #5
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Skjedde det noe spennende nå på onsdag? Jeg fikk ikke sett. Går den evt i reprise? Jeg liker å få med meg et par episoder på rappen før jeg bestemmer meg for om jeg liker en serie eller ikke.

Gammel 09-04-08, 13:12   #6
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg liker den eller ikke. Men jeg har fått med meg 2 episoder, og kommer sikkert til å se den igjen i dag. Om jeg husker det. Litt rotete ennå, men slik er det gjerne med nye serier.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 19:55   #7
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Gud, for en sesongavslutning.

Gammel 09-06-08, 19:57   #8
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver også å få med meg den når jeg har sjansen.

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 19:58   #9
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

den er veldig bra. Jeg liker den. Det triste er jo at den ikke var noe hit i usa så enten kommer den til å slutte midt i noe spennende, eller så kommer det bare 1 sesong med en dum slutt.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 19:59   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har fulgt med på alle episodene, og gikk glipp av de to siste. Noen som har tatt opp på dvd som har lyst til å selge?

Gammel 09-06-08, 20:04   #11
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Du kan laste ned hele 1. sesong, i alle fall på den siden jeg bruker.

Gammel 09-06-08, 20:06   #12
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg glemte helt denne serien, så kun første episode. Tror jeg må laste den ned, for syns den virket veldig bra.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-08, 20:08   #13
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ariel, her.

Du kan laste ned hele 1. sesong, i alle fall på den siden jeg bruker.

Takk for tips! Jeg skal se om jeg får sjekket det ut, jeg har aldri lastet ned noe sånt på nett og er rimelig grønn.

Gammel 09-06-08, 20:10   #14
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Veldig enkelt, om du bruker feks uTorrent.

Gammel 02-07-08, 22:12   #15
kie
weird

kie sin avatar

kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I kveld starter en ny sesong!

You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
Gammel 02-07-08, 22:13   #16
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Følg med, det skjer mye nå fremover Spesielt i kveldens episode. Det er en grineepisode...

Gammel 02-07-08, 22:22   #17
kie
weird

kie sin avatar

Standard

*finner frem kleenex*

Gammel 02-07-08, 22:28   #18
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Gleder meg.

Gammel 05-07-08, 20:35   #19
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kie, her.

I kveld starter en ny sesong!

Oi, på TV2? Alt man går glipp av når man reiser på ferie..

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 20:36   #20
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Standard

Kan noen hjelpe meg å finne 1.episode av 2. sesong på nett? Har prøvd å laste den ned, men har selvfølgelig klart å laste ned en merkelig versjon som er masse R 01 småfiler.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:52.