Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Cross body bag/skulderbag

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-11, 16:47   #1
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Cross body bag/skulderbag

Jeg ønsker meg en veske ala denne til Stella McCartney:

Noen som har forslag til merke, jeg vil ha den i skinn, og gjerne i mørk brun. Jeg har sett på Mulberry Alexa sin, men den er ikke helt slik jeg ønsker. Kan nevne at mine foreldre snart skal til New York så jeg har mulighet for å bestille med meg en veske derifra....

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 16:49   #2
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cross body bag/skulderbag

Ja pris, jeg har satt en grense på 2000-4000,- Så det er en som bør være tidløs og en som er funksjonell.

Gammel 05-02-11, 16:51   #3
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat en sånn ønsker jeg meg også. Helst svart. :følger med:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-11, 19:37   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har akkurat kjøpt en på salg. Claudio Ferrici.
Min er mørkebrun, men uten lokket. 2000.- kroner.

Gammel 07-02-11, 22:24   #5
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Finnes en på La Redoute, men den finnes i sort, beige, rosa og turkis. Fra Edeis og koster 699,- (Får ikke til å linke i dag) Finnes også et par andre skuldervesker der, i skinn, men de er i en lysere brun alle sammen.

:lite hjelpsom:

Sist redigert av Jenna : 07-02-11 kl 22:30.
Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:33   #6
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

........

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.

Sist redigert av Teflona : 12-02-11 kl 17:18. Årsak: dobbelpost
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-11, 22:35   #7
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Moonlight (MOO) har noen som ligner. Ligger rundt 4-5 lapper.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 07:48   #8
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har en svart fra Moo som ligner. Ikke den det er bilde av, men den i linken under. Jeg er veldig fornøyd og bruker bare denne. Veldig god å bære, todelt rom oppi slik at lap topen har sitt eget rom.

http://www.google.no/imgres?imgurl=h...14&tx=37&ty=99

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-02-11, 07:52   #9
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

(bilde vil ikke bli med...)

Jeg kjøpte en ny Mulberry Seth, på finn.no med kvittering og tilbehør. 3000,-

Gammel 12-02-11, 16:39   #10
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Standard

Det ble denne fra Claudio Ferrici.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31.