|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Meny på nyttårsaftenHva skal dere spise på nyttårsaften? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Meny på nyttårsaftenVi skal være hos krystallklart, og der blir det kalkun til hovedrett, og Toblerone-kake og Mad Muff Pie til dessert/kos etterpå.
![]() |
#4 |
Enda en som trener
![]() Sv: Meny på nyttårsaftenKalkun er godt |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Meny på nyttårsaftenVi skal, tradisjon tro, feire med gode venner her i Oslo. Min beste venninne er gift med en brite, og der tilberedes en fantastisk kalkun. De bestiller fersk kalkun og det smaker veldig mye bedre enn frossen. Jeg og mannen skal lage karamellpudding på hans bestemors oppskrift, og så blir det masse champagne når alle barna er i seng (vi og et annet vennepar med deres barn skal alle overnatte der - der det er hjerterom er det husrom ; )
![]() |
#8 |
Enda en som trener
![]() Sv: Meny på nyttårsaften
Jeg lagde hummersuppe til forrett på julaften. Min mor og jeg syntes den var veldig god, LøveMannen likte den ikke, da han ble dårlig av lukten...Det var litt stress med å knuse skallene og sånn da.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Meny på nyttårsaftenVi skal ha hummer til forrett, helstekt indrefillet til hovedrett og sjokoladefondant til dessert |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Originala
|
![]() Sv: Meny på nyttårsaftenJeg har ikke så veldig lyst på suppe til forrett, men så Veronals tips om kaviarmarinert laks, og vurderer den. Er dog redd for at alt går i vasken, så jeg har lagt ut tråd der jeg håper på forsikringer om at ikke noe kan gå galt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Meny på nyttårsaften
Det skal vi ha også, men dropper forretten. Vi skal også ha is med nonstop og m til de som ikke vil ha panna cotta.
![]() |
#16 |
nye muligheter
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Meny på nyttårsaftenVi skal ha andebryst og kalkunfilet. Forrett og dessert er jeg ikke sikker på ennå.
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Meny på nyttårsaftenVi skal bare være hjemme alene, men jeg regner med at det blir kalkun. Hm, må vel kanskje kjøpe den inn. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|