Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Juicemaskin

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-09, 13:05   #1
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Juicemaskin

Vi har fått en juicemaskin i julegave, Princess royal helthy juicer, men ikke tatt den i bruk ennå.

Noen med tips om hva som blir godt som juice, altså oppskrifter?

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 14:02   #2
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Juicemaskin

Her går det mye i appelsiner (skreller de) og pære. Kjempegodt sammen. Og ellers så putter jeg bare oppi det jeg måtte ha, uten oppskrift. Epler, pærer, gulrot, appelsiner, ananas, druer... Agurk fant jeg ut at ikke var så godt. Fikk nettopp tips om å prøve med bare klementiner, så jeg tenkte å kjøpe en kasse for å prøve. For å få litt mer mengde, så blander jeg i litt kaldt vann også, og så er det obligatosirk med masse isbiter oppi når man serverer.

Gammel 29-12-09, 14:05   #3
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juicemaskin

Min favoritt er eple, litt gulrot, bittelitt lime (sitrusfrukter uten skall), litt kiwi og bær. Gjerne masse bær!
Jeg har aldri prøvd med frosne bær, men det funker sikkert med opptinte bær fra frysedisken. De er kanskje litt mer syrlige, så kanskje ta litt mer gulrot i så fall?

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:16.