Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Plastjuletre!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-09, 22:48   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Plastjuletre!

Lurer helt på tampen om jeg skal kjøpe plastjuletre. Vi skal nemlig reise bort selve juledagene, og et vanlig tre vil jo visne imens...ungene er så glad i tre, så vurderer plastikk. Noen som vet om noen som selger det nå?

Gammel 19-12-09, 22:49   #2
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Plastjuletre!

Jeg vet om endel, men de jeg liker er kanskje litt over the top? Med innebygget lys som skifte farge og slikt.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:52   #3
Ying
Kor e alle helter hen?

Ying sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
Ying imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smartYing imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De har noen fine på plantasjen.

Ying er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:52   #4
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Hvor selges de i såfall?

Gammel 19-12-09, 22:56   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De med innebygget lys selges bl.a. i en liten sjappe på Schous Plass, rett ved siden av Deli deLuca.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:57   #6
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi kjøpte et fint et på SmartClub, tror det var ganske billig.

Sist redigert av Trois : 19-12-09 kl 23:03.
Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 22:58   #7
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har et fra plantasjen. Synes det er fint for å være plastikk. Kostet 599.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 23:00   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har et med innebygget lys på elkjøp her i hus (ikke fancyschmancy med musikk og lysskifte altså) - Ellers så har grendahuset ved oss kjøpt et kjempefint tre på SmartClub.

Gammel 19-12-09, 23:18   #9
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Vi har et fra Skeidar. Der hadde de i ulike farger og størrelser.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 23:31   #10
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte i dag. (Det hadde jeg aldri trodd jeg skulle gjøre. Hva gjør man ikke for barna? )

Tittet på Plantasjen men de synes jeg var skikkelig stygge. Grønnfargen var gild og helt unaturlig. De hadde et lite tre (150 cm) med lys på som var penere, men vi ønsket noe større. Så da endte vi på et tre på Binders med lys på til 599,-.

Gammel 19-12-09, 23:32   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så forresten et utrolig lekkert et på blomsterbutikken på Strømmen storsenter. Det kostet 6900,-. Det er bittelitt i overkant av hva jeg kunne tenke meg å gi.

Gammel 20-12-09, 00:00   #12
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi kjøpte på plantasjen. Et hvitt et. Er'e plæstic så er'e plæstic. I år er det hvitt juletre i vårt hjem - så kan vi se på det om vi vil ha et grønt ett annet år. Jeg er godt fornøyd med treet og hvordan det ser ut - stesønn er visst ennå i sjokk og foreldra mine tror jeg er rape tuillat.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 00:03   #13
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg og så et nydelig tre til 5000 på blomsterbutikken like her ved, helt nydelig.... men har da ikke penger til noe sånt.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 00:47   #14
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Standard

Takk for tips alle sammen! Jeg må i første omgang overtale mannen, og så får vi se om vi rekker en tur snart til Skeidar eller Smart club.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.