|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Synes du lussekatter med safran eller uten er best?Ser at noen har opplevd at (barn?) ikke har villet spise lussekatter med safran. Jeg er litt på etterskudd, men vurderer å bake lussekatter for å ha i fryseren og ta opp ved behov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du lussekatter med safran eller uten er best?Best med safran. Gurkemeie gir litt smak.
![]() |
#3 |
flisespikker
|
![]() Sv: Synes du lussekatter med safran eller uten er best?Safran er best, synes jeg. Og gurkemeie gir smak, ja. Det er masse gurkemeie i sånt gult, "norsk" karripulver, og det er litt den smaken i bare gurkemeie også - jeg synes at den ikke passer i søt gjærbakst. (Smak og behag, såklart.)
![]() |
#5 |
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() Sv: Synes du lussekatter med safran eller uten er best?Med safran. Safran er godt.
![]() |
#6 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Synes du lussekatter med safran eller uten er best?Med safran. Jeg synes det gir en fantastisk aroma til bakverket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() Sv: Synes du lussekatter med safran eller uten er best?Jeg liker også godt den smaken safran gir. Ungene spiser dem også, uten at jeg har fått annen kommentar enn at de har vært gode.
![]() |
|
|