|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fint antrekk til jul for jente med kjolenektTa ungen med til butikk og handle det ungen vil ha, ikke 100% sikkert at betaler blir helt fornøyd, men det går bra!!
![]() |
#6 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Fint antrekk til jul for jente med kjolenekt
F.eks. Ymse ulltrøyer, joggebukser, hjemmestrikkede sokker og nisselue. (Dagens antrekk). |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fint antrekk til jul for jente med kjolenektJeg finner ikke bilde på nett men på Exit har de en "heldress" som var ganske pyntet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Eklektisk
|
Ja, jeg handler aldri mer uten at hun får se klærne, enten live eller på nett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fint antrekk til jul for jente med kjolenektHva med bukse og skjorte da?
![]() |
#12 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Fint antrekk til jul for jente med kjolenektJeg gikk i guttedress når jeg skulle pynte meg fra jeg var 5 til jeg var 13. Det gikk forholdsvis bra med meg.
![]() |
#13 |
Bedreviter
|
Er det NameIt sin du tenker på? Det var i alle fall min første idé. Jeg har sett den live, og den er slett ikke verst. Uaktuell til min syvåring da, som benytter en hver anledning til å pynte seg i kjole. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Ja det var den jeg tenkte på, enig i at den er mye finerer i virkeligheten. Ikke aktuelt her heller, men må jo passe godt for en kjolenekter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Eklektisk
|
Good to know. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fint antrekk til jul for jente med kjolenektDen buksedressen såg fin ut! Kan jo ha en pologenser inni, så blir den ikke så pyntet |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Fint antrekk til jul for jente med kjolenektVesla har en del kjolenekt også, men vi er enige om at vi bruker kjoler og skjørt til bursdager, selskap og når vi skal til mormor. Da finner jeg frem et par som passer til anledningen og hun får velge. Favorittene er myke kjoler i velour eller fleece lignende denne:
![]() |
![]() |
#18 |
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fint antrekk til jul for jente med kjolenektTenkte å foreslå tunika og knebukse eller tights jeg også |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Min guddatter på 13 har vært kjolenekter i årevis, og hun har alltid vært fantastisk stilig i guttedress.
![]() |
![]() |
#20 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Fint antrekk til jul for jente med kjolenekthttp://www.nameit.com/webapp/wcs/sto...46761669-MOCCA |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|