|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
passer i nissedrakt
|
![]() Sv: Skinntøfler til barnDet finnes ørten merker. Størstepoden her bestilte jeg med navnet brodert på fra USA; de fikk mye oppmerksomhet! Men husker jeg hvor.... sorry, nei. Prøvd å søke? F.eks soft sole leather shoes eller noe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skinntøfler til barnMener det var Tinyzone som A hadde også, og de var veldige gode. Myke og satt godt på.
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skinntøfler til barnHadde glemt at jeg skulle ha bestilt tøfler selv også nå. Fikk to par til kun 185 DKK inkl. frakt når jeg bestilte nå. Det som er supert med Tinyzone er at noen av parene går så høyt opp i størrelse også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Skinntøfler til barnJeg har kjøpt tinyzone - noen latterlig billige fra ebay og de som alveslottet hadde før iallefall (li'll joe) Likte de veldig godt.
![]() |
#7 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Skinntøfler til barn
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
snart helsesøster
|
![]() Sv: Skinntøfler til barnHvordan er de i størrelsen? Min ene bruker 26, andre bruker 30, er i tvil.
![]() |
#13 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Skinntøfler til barnOg noe jeg nettopp hr lært meg, hvis de blir glatte under etter en tids bruk, ta glatt over sålen med sandpapir!
![]() |
#14 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Det er gode i størrelsen, så en kan bruke f.eks. bruke str. 27/28 hele tiden når en bruker str. 28 i andre sko også. De gjør ikke noe om de er litt store i starten heller, for de er så myke. Jeg har kjøpt str. 27/28 til gutten min som har str. 28 i vintersko i vinter. Det paret han har i barnehagen nå som passer akkurat såvidt tror jeg faktisk er str. 23/24.
Ungene mine har høy rist, og Tinyzone tøflene strammer ikke på mine sånn som Robeez gjorde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Vi hadde også noen som strammet. Jeg byttet ut stikken og :voila: så passet de perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|