Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skinntøfler til barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-09, 21:07   #1
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skinntøfler til barn

Lille nevø ønsker seg skinntøfler til jul.

Ungene her hadde Robeez som små, finnes det andre merker, og hvor får jeg evnt bestilt det?

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:11   #2
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skinntøfler til barn

Det finnes ørten merker. Størstepoden her bestilte jeg med navnet brodert på fra USA; de fikk mye oppmerksomhet! Men husker jeg hvor.... sorry, nei. Prøvd å søke? F.eks soft sole leather shoes eller noe?

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:14   #3
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært veldig fornøyd med Tinyzone sine skinntøfler.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 21:27   #4
Malus
lurer

Malus sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Mener det var Tinyzone som A hadde også, og de var veldige gode. Myke og satt godt på.

Gammel 23-11-09, 21:32   #5
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hadde glemt at jeg skulle ha bestilt tøfler selv også nå. Fikk to par til kun 185 DKK inkl. frakt når jeg bestilte nå. Det som er supert med Tinyzone er at noen av parene går så høyt opp i størrelse også.

Gammel 23-11-09, 21:34   #6
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt tinyzone - noen latterlig billige fra ebay og de som alveslottet hadde før iallefall (li'll joe) Likte de veldig godt.

Gammel 23-11-09, 23:05   #7
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Se her:

http://stores.ebay.com/Shoes-Zoo

Knallbillige og kjempegode! Kjøpte 2 par inkl porto til rundt 160kr ca. Anbefales! Vi er iallefall veldig fornøyde med dem!

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-11-09, 23:10   #8
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takk for svar!

Har akkurat bestilt et par fra Tinyzone.

Gammel 23-11-09, 23:33   #9
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Skinntøflene fra Starchild er også bra (får et par for under 200 kr).

Gammel 23-11-09, 23:48   #10
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Hvordan er de i størrelsen? Min ene bruker 26, andre bruker 30, er i tvil.

Gammel 24-11-09, 08:03   #11
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Jeg og! Og de er rimelige i pris.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 08:39   #12
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Er det noen som vet hvordan Tinyzone-tøflene er for barn med høy vrist?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 08:57   #13
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Og noe jeg nettopp hr lært meg, hvis de blir glatte under etter en tids bruk, ta glatt over sålen med sandpapir!

Vi har Bobux sine skinntøfler, kjøpt på nett for under 200 kr fra utlandet, de går langt opp i str, (ca 30)

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-09, 09:46   #14
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kumilla, her.

Hvordan er de i størrelsen? Min ene bruker 26, andre bruker 30, er i tvil.

Det er gode i størrelsen, så en kan bruke f.eks. bruke str. 27/28 hele tiden når en bruker str. 28 i andre sko også. De gjør ikke noe om de er litt store i starten heller, for de er så myke. Jeg har kjøpt str. 27/28 til gutten min som har str. 28 i vintersko i vinter. Det paret han har i barnehagen nå som passer akkurat såvidt tror jeg faktisk er str. 23/24.

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Er det noen som vet hvordan Tinyzone-tøflene er for barn med høy vrist?

Ungene mine har høy rist, og Tinyzone tøflene strammer ikke på mine sånn som Robeez gjorde.

Gammel 24-11-09, 09:51   #15
Dali
Glad

Dali sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg kjøpte på Obs, 150 kr. Ser de strammer litt rundt vristen, men ellers er jeg fornøyd.

Gammel 24-11-09, 23:26   #16
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Jeg kjøpte på Obs, 150 kr. Ser de strammer litt rundt vristen, men ellers er jeg fornøyd.

Vi hadde også noen som strammet. Jeg byttet ut stikken og :voila: så passet de perfekt.

Jeg har også kjøpt noen ok på Name It, men det er noen år siden.

veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-11-09, 13:30   #17
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Standard

Kjapt levert fra Tinyzone, fikk dem i dag!

Gammel 26-11-09, 23:33   #18
Arona
passer i nissedrakt

Arona sin avatar

Hvor: Krokstadelva
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Håper du blir fornøyd! Ville bare skyte inn for andre evt interesserte at jeg har bestilt herfra igjen i dag! Var veldig fornøyd sist.

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.