Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det bare jeg? Ang hotellopphold

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-25, 22:13   #1
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Er det bare jeg? Ang hotellopphold

Jeg bor på hotell i forbindelse med jobben, og da jeg sjekket inn fikk jeg med en lapp hvor det står følgende;

Sitat:

Vi vasker gjerne rommet ditt. Bor du mer enn en natt og ønsker rengjøring? Gi beskjed til resepsjonen innen kl 22 kvelden før.

Det tolker jeg da som at de ikke er innom rommet med mindre jeg ber om det. Men i dag så har noen vært her. Dog ikke gjort annet enn å tømme søpla for de to kvitteringene som lå der.
Jeg vet ikke. Mulig jeg er rar, men jeg føler at noen har vært å sneket. Altså hvis de er innom rommet så re opp senga og skift håndklær, hvis ikke du har tenkt å gjøre det, så dropp å gå inn.
Er det andre som har tenkt over disse endringene hotellene har startet med (sikkert vært noen år nå.. ) hvor de ikke gjør rent?
Er jeg rar som føler at det er sniking når de er innom og ikke gjør noe?

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:16.