Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Sørlandschips med Peppes Pizza-smak

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 22:17   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sørlandschips med Peppes Pizza-smak

Den smakte bare fennikel, synes jeg. Mannen, som sidestiller fennikel med sex, elsket den. Jeg liker ikke fennikel, så den kjøper jeg ikke igjen.

Men tandoorikrydder-chipsen deres er knallgod.

Gammel 30-09-09, 22:20   #2
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sørlandschips med Peppes Pizza-smak

Jeg synes den er kjempegod! Smaker akkurat som pizzasausen deres, bare mildere

Gammel 30-09-09, 22:21   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Fennikel og sex.

Jeg aner ikke hvordan fennikel smaker egentlig, men kanskje jeg vet det likevel da, siden jeg har smakt Peppes-chipsen. Jeg syntes ikke det var en høydare, men posen forsvant da likevel.

Gammel 30-09-09, 22:23   #4
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den smakte grusomt. Jækk. Den smakte akkurat det samme som pizzasausen.

Gammel 30-09-09, 22:25   #5
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes ikke den var så værst, smaker pizzasaus ja - god nok!

Gammel 30-09-09, 22:37   #6
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 811
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns det smakte vondt, og merker meg at Iset og jeg er enige. Denne gangen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 22:40   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Fennikel og sex.

Jeg aner ikke hvordan fennikel smaker egentlig, men kanskje jeg vet det likevel da, siden jeg har smakt Peppes-chipsen.

Fennikel smaker litt sånn lakris-aktig. Typisk grønnsak å bruke i fiskesupper etc. Jeg synes fennikel er nydelig.

Gammel 30-09-09, 22:41   #8
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker bare "plain" Sørlandschips. Alt annet ødelegger bare smaken. *kjedelig*

Gammel 30-09-09, 22:52   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg syns det smakte vondt, og merker meg at Iset og jeg er enige. Denne gangen.

Det måtte vel skje før eller siden.

Gammel 30-09-09, 22:53   #10
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg liker bare "plain" Sørlandschips. Alt annet ødelegger bare smaken. *kjedelig*

Du och jag.

Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 23:00   #11
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Fennikel er nyyydelig i grillede grønnsakspakker!

Chipsen var grei nok den, men ikke noe jeg gidder å kjøpe igjen akkurat. Vanlig Sørlandschips med havsalt slår det meste!

Gammel 30-09-09, 23:02   #12
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Fenikkel er ekkelt. Liker ikke engang peppes pizza.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 23:06   #13
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjenner INGEN andre som holder seg så oppdatert på snacks- og godis-fronten, altså.

Gammel 30-09-09, 23:06   #14
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chips skal være salt, og fennikel kan drikkes som te.

Gammel 30-09-09, 23:06   #15
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Vanlig saltchips er jo begredelig.

Gammel 30-09-09, 23:07   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjenner altså ingen andre som holder seg så oppdatert på snacks- og godis-fronten, altså.

Det samme sier (stønner) mannen min. Men jeg må prøve absolutt alt nytt, det er nesten en liten besettelse. Det kan ikke ligge ting i butikken som jeg ikke vet hvordan smaker? Ånei du! Det gjelder mat også, ikke bare snop og sånt.
Heldigvis har jeg en magesekk på størrelse med en valnøtt, så jeg spiser ikke mange bitene uansett hva det er.

Gammel 30-09-09, 23:09   #17
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg kunne ikke vært mer enig. Man kødder ikke med noe som funker.
Som Maarud potetgull med salt - nå har de begynt å lage den med solsikkeolje, og den smaker dermed ikke slik den skal. Pføy!
Potetgull kan for tusan aldri bli sunt, så hvorfor skulle de gjøre det? Argumentet var at det var et sunnere alternativ. Hjelper ikke det når det smaker høgg.

Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 23:10   #18
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Det samme sier (stønner) mannen min. Men jeg må prøve absolutt alt nytt, det er nesten en liten besettelse. Det kan ikke ligge ting i butikken som jeg ikke vet hvordan smaker? Ånei du! Det gjelder mat også, ikke bare snop og sånt.
Heldigvis har jeg en magesekk på størrelse med en valnøtt, så jeg spiser ikke mange bitene uansett hva det er.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-09, 23:11   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg kunne ikke vært mer enig. Man kødder ikke med noe som funker.
Som Maarud potetgull med salt - nå har de begynt å lage den med solsikkeolje, og den smaker dermed ikke slik den skal. Pføy!
Potetgull kan for tusan aldri bli sunt, så hvorfor skulle de gjøre det? Argumentet var at det var et sunnere alternativ. Hjelper ikke det når det smaker høgg.

Det som er enda verre er jo at det er mer USUNT nå. Jo mer umettet fettet er, jo dårligere tåler det oppvarming. Idjoter.

Gammel 30-09-09, 23:23   #20
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Syntes ikkje noko om den. I grunn er salt det som egner seg best på potetgull.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:27.