|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Julekalender til 3 barnVet jeg er tidlig ute, men i år skal jeg prøve å unngå å løpe etter kalendergaver i siste liten.
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Julekalender til 3 barnTja. I fjor feiga jeg ut og kjøpte legokalendere. Og det var minst like populært som pakkekalender. Så jeg er jammen ikke sikker på om jeg gidder pakkekalender i år heller.
![]() |
#3 |
...
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekalender til 3 barnJuletråder kan aldri starte for tidlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Julekalender til 3 barnUngene mine har hver sin pakkekalender. Jeg synes det er moro og lage til. Kjøper gjerne et sett av et eller annet slag som jeg deler opp, og jentene får ofte likt. Orker ikke å kjøpe 72 forskjellige gaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Julekalender til 3 barnI fjor ble det Playmokalender på minsten og Polly Pocket-kalender på eldste. De var strålende fornøyde, og vi slapp billig unna både i bokstavlig og overført betydning. Tror vi ender på noe lignende i år også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Julekalender til 3 barnJeg lager bare to, en til minsten hjemme og en til snuppa som er voksen, jadda vi lager til hverandre jeg og henne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Julekalender til 3 barnDa alle fire bodde hjemme, fikk de ikke hver sin pakkekalender med pakke hver dag.
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Julekalender til 3 barnHer blir det lego eller playmo kalender. Enkelt og greit og veldig populært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Julekalender til 3 barnJeg har tre barn. Alle får kalendergave 1. desember og lillejulaften og julaften, ellers er det pakke tredje hver dag, og hvis de får godteri er det tre ting i pakken, og så får den som åpner velge hva h*n skal gi vekk.
![]() |
![]() |
#12 |
![]() Sv: Julekalender til 3 barnJa, nå ble det mere å tenke på, hehe. Vet storebror ønsker seg legokalender. I fjor fikk storesøster (nå snart 5 år) Playmobil Fe-kalender. Ikke så veldig interessant i lengden. Finnes det noen andre ferdigkalendere som passer til jente på den alderen? Og til gutt 2,5 år?
![]() |
#13 |
Den som gir seg...
![]() Sv: Julekalender til 3 barnHer er det en pakkekalender på deling mellom alle barna. Jeg gleder meg stort over at de barna som ikke åpner pakke vise glede når det barnet som åpner sin pakke gjør det med iver og nysgjerrighet. Jeg lager fellesdag på lørdager, som oftest med en aktivitet vi skal gjøre den dagen, og på julaften. Dette fungere aldeles utmerket og er et fantastisk element i adventstiden.
![]() |
#14 |
![]() Sv: Julekalender til 3 barnKjenner jeg heller mot en felles pakkekalender hvor de åpner hver sin gang. Gave til alle 1. og 24. Og noen fine aktiviteter innimellom. Flott idè, folkens.
![]() |
#15 |
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekalender til 3 barn
Omtrent sånn gjør vi det også. Ingen aktiviteter da, og noen flere fellesgaver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Julekalender til 3 barnJeg har bare to barn, men synes det er nok gaver å skulle kjøpe da også. Vi kommer nok til å velge lego/playmo etc i år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julekalender til 3 barnVi hadde hjemmelaget ifjor. Jeg var plutselig altfor sent ute så den ble svin-dyr. Iår skal jeg være flinkere
![]() |
|
|