Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvletthjelp, damer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvilke støvletter synes du er finest?
Alternativ 1 32 78,05%
Alternativ 2 8 19,51%
Et helt annet alternativ som jeg viser i tråden 1 2,44%
Deltakere: 41. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 09:03   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Støvletthjelp, damer

Jeg har ekstremtykke legger. Jeg fikk høye støvletter i presang for et par år siden, og de er faktisk veldig fine selv om leggene mine er tykke. Leggene blir ikke verre av å pakkes inn i høye støvletter, snarere tvert imot. De jeg har er brune og veldig glatte å gå med. Nå vil jeg ha noen i svart som funker på vinterføre.

Nå har jeg funnet ut at duoboots er stedet. Neste helg skal jeg til London, og jeg har forhørt meg med butikken, og jeg kan komme å hente støvlettene der for å slippe porto- og tollutgifter. Men det betyr at jeg må bestille NÅ.

Alternativ 1: veldig kule og veldig meg. Problem; de er ikke helt svarte. Jeg skulle gjerne hatt helt svarte støvletter. Fargen heter Charcoal Nubuck på nettsidene til duoboots.

Alternativ 2: Mye søtere og helt svarte. Problem: sålen ser ikke like solid ut på vinterføre, og jeg er redd for at mønsteret forsterker inntrykket av de tykke leggene mine.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:29.