|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hastespørsmål om netthandlingAltså, jeg hadde kommet til kassen, kommet til secure saken, puttet inn kode og passord, så langt så bra, men når jeg skal tilbake til den secure siden så ramler nettet ned. Har ikke fått ordrebekreftelse heller. Dette var for ca en halv time siden. Sist redigert av Skvetten : 12-09-09 kl 09:03. |
![]() |
![]() |
#2 |
blant fjord og fossevell
|
![]() Sv: Hastespørsmål om netthandlingMin erfaring tilsier nei, så lenge ordrebekreftelsen ikke er kommet.
![]() |
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hastespørsmål om netthandlingJa, tenker sånn jeg også. Men om jeg får dobbelt opp så er jo det ok det også. Mineralsminke går jo liksom ikke ut på dato. |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Hastespørsmål om netthandlingSjekk i handlekurven din da vel? Eller bare skriv på neste bestilling at det ble noe feil, så du skal ikke ha dobbelt hvis begge gikk gjennom. |
![]() |
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Hastespørsmål om netthandlingJeg vil tro den ikke har gått igjennom, men jeg ville nok ventet en times tid for å se om ordrebekreftelsen kom på mail.
![]() |
#6 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hastespørsmål om netthandlingSend de en mail og spør. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hastespørsmål om netthandlingDen hadde ikke gått gjennom. Nå fyrte jeg den gjennom i firefox og der gikk det som en kule. |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Hastespørsmål om netthandlingPuster lettet ut og vet at jeg snart får mineralfoundation, mineralbooster, øyenskygge og en kabukibørste til under 200 penger. Har handlet smart. |
![]() |
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Hastespørsmål om netthandlingHer handlet jeg: http://www.eyeslipsface.co.uk/ Sist redigert av Skvetten : 12-09-09 kl 11:46. Årsak: Satte inn feil link |
![]() |
![]() |
|
|