|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy
![]() |
Visningsmåter
![]() |
![]() |
#1 |
Sviiisj!!
|
![]() Det lukter rart i bilen! Hjelp!I det siste har jeg merket en underlig lukt i bilen. Den er der når jeg setter meg inn i bilen, og går ikke helt bort selv med AC på. Det lukter mer bak i bilen enn foran, virker det som. Det lukter kjemisk, en litt "besk" lukt, men det lukter ikke bensin eller spylevæske, etter hva jeg og Langøre kan bedømme.
Sist redigert av Kanina : 20-08-09 kl 22:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det lukter rart i bilen! Hjelp!Hadde det vært i vår bil, ville jeg straks ha begynt letingen etter appelsinskall mellom sete og rygg.
![]() |
#6 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Det lukter rart i bilen! Hjelp!Det er et filter i A/C'en som må skiftes iblant. Kanskje det er det som må gjøres? (sjekk serviceheftet når det ble gjort sist) NÅr det er lenge siden vi har skiftet, så lukter det litt som sur melk i vår bil.
![]() |
#8 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Det lukter rart i bilen! Hjelp!Det lukter definitiv ikke som sur melk, altså.
![]() |
#10 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Det lukter rart i bilen! Hjelp!Gutta på verkstedet i Hedemarksgata er veldig trivelige, de åpner tidlig og tar sikkert en sniff og kommer med råd.
![]() |
#11 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Det lukter rart i bilen! Hjelp!
De som holder til ved siden av kjøreskolen (og søndagsskolen)?
![]() |
#13 |
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Det lukter rart i bilen! Hjelp!Tja, jeg kan jo alltids fortelle om da vår bil fikk en merkelig lukt. Det var rotter som hadde laget seg REDE i bilen vår.
![]() |
![]() |
#15 |
Sviiisj!!
|
:skrekk: Vi skal dit i morgen.. Jeg tror hun er OK, for vi har hørt en god del fra henne de siste dagene, men det kan jo ha vært forhåndsinnspilte "samtaler"...
![]() |
#16 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Det lukter rart i bilen! Hjelp!Mannen min sier at hvis du skifter pollenfilteret, så kan lukten forsvinne. Vi har hatt samme problem selv. Men sjekk at det ikke er noe lekkasje under mattene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Det lukter rart i bilen! Hjelp!Vi har to ganger opplevd merkelige lukter i bilene, og som det tok tid å finne ut hva var.
![]() |
#19 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kald på føttene
|
Been there, done that. Litt pinlig da vi tilkalte verneombudet til laben vår på grunn av den kjemiske lukta - som kom fra appelsinskallet i søppeldunken, ikke fra avtrekksskapet som vi trodde.
![]() |
|
|