![]() |
#2 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TempurVi har hatt tempurmadrass i dobbeltseng ca 7 år nå, og er veldig fornøyde. Den fungerer både for min rygg, som helst vil ligge hardt, og Acsas rygg og bekken, som trenger så mykt underlag som mulig. Har ikke merket noe til råtning...
![]() |
![]() |
#4 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: TempurNår jeg blir rik, skal jeg ha tempurmadrass.
![]() |
#7 |
Nyter et nytt liv
|
![]() Sv: TempurNå har ikke jeg hatt tempur madrass, men har tempurpute. Den har jeg hatt i over 8 år, og funker som bare det enda. Så jeg kan ikke tro at de skal råtne???
![]() |
![]() |
#8 |
aldrende
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: TempurJeg ønsker meg også Tempurmadrass. Eller overmadrass, i det minste. Er de like dyre overalt?
![]() |
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: TempurTempur er den eneste madrassen som funker for min litt kranglete rygg. Kastet den gamle etter 10-12 år, den var overhodet ikke råtten men jeg opplevde den som litt sliten og ikke like god som da den var ny. Den begynte å "smuldre" litt enkelte steder. Men det er vel å anse som normal levetid for en madrass. Har aldri hørt noe om råtning, det høres jo isåfall ganske ille ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: TempurTempur funker ikke for meg. Har hatt mye trøbbel med ryggen, men hadde stadig smerter i rygg og bein i de årene vi hadde tempur i vanlig madrass. Mannen også. Det føltes rett og slett for mykt. Byttet til Wonderland-madrass for to år siden og er storfornøyd!
![]() |
![]() |
#13 |
Live and let live
|
![]() Sv: TempurDet er kanskje den smuldringen Maxi forteller om som hun kaller å råtne, - kan ordet morkne dekke det bedre kanskje? Jeg har ikke sett noe slikt på vår enda i allefall.
![]() |
#14 |
Glamorøs
|
![]() Sv: TempurTempur er så vidt jeg vet bare et merkenavn, og jeg vet at Jysk selger madrasser i samme materiale til en brøkdel av prisen. LIllesøsteren min har hatt sin i mange år, og den er like fin fremdeles. Nå har vel til og med Ikea noen?
![]() |
#16 |
Live and let live
|
![]() Sv: Tempur
Virkelig ikke. Jeg har en pute som en selger overbeviste meg om at "skulle være like bra som tempur". BS. Men puten er god den altså, god skum-greie. Bare at det absolutt ikke er tempur.
![]() |
#19 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() Sv: TempurNei, Tempur-materialet er tungt som bly og vesentlig dyrere, men funker som bare rakkeren og er noe kvalitativt annet enn andre sengematerialer.
![]() |
![]() |
|
|