|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
~~~~~~~
|
![]() [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 28-12-12 kl 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Peppy!
|
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Ikke så mye erfaring å dele, men en kommentar til HBO - det ser ikke ut til at Apple tv kan streame den. Det gjør at jeg vegrer meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?
Jeg har registret meg med nyhetsbrev, men det ser ut til at det skal være litt eksklusivt, så man må smøre seg med litt tålmodighet.
![]() |
#5 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Vi har gratisabo på alle tre nå. Jeg tror vi kommer til å beholde HBO og Netflix, men bytte mellom Netflix og Viaplay i blant. Mye nyere filmutvalg på Viaplay, men ungen liker Netflix best. HBO er jo primært serier, og jeg er misfornøyd med layouten - samt mye hakking i streamen, men det er en del serier jeg vil se der.
![]() |
#6 |
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?HBO er jeg ikke fornøyd med så langt, hvis ikke de gjør store endringer i løpet av januar kommer jeg trolig til å stoppe abonnementet. Netflix er vi veldig fornøyde med, fordi det passer til så mange i familien, og det er brukervennlig - så får det bare våge seg at det ikke er ferskvare akkurat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Off the map.
|
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Vi kommer til å ha netflix og HBO tror jeg. Ungene ser mye på netflix. HBO får vi ikke testet før vi er tilbake fra ferie, men det tror jeg vi kommer til å ha, HBO har jo de beste seriene.
![]() |
#8 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Vi bruker amerikansk Netflix via Apple TV. For det aller ferskeste bruker vi Hulu+, men mulig man også der må ha amerikansk konto. Dette fungerer veldig bra og er en god kombo synes vi.
![]() |
#10 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Jeg ser opp igjen The Wire på HBO Nordic nå i jula men synes det er skikkelig dårlig layout, dvs lite brukervennlig og det hakker hele tiden. Kommer ikke til å fortsette. Netflix var ikke aktuelt etter gratisrunden, rent b sortiment.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Jeg har Netflix egentlig kun pga. Poden. Vi har kun NRK-kanalene ellers, og han ser stort sett på det samme om og om igjen på Netflix. For min del er det verdt å betale 79,- kr mnd. for noe han klarer å finne frem i selv.
![]() |
![]() |
#12 |
Unik
|
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Har ikkje fått testa ut hbo noko særlig enno, men eg er ikkje så kjempeimponert. Hadde kanskje vert noko anna dersom eg fulgte med på ein bestemt serie.
![]() |
#13 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Netflix her også, men serier ser jeg ikke der, det bruker jeg TVTorrents til.
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Netflix er veldig populært for ungene her. For meg personlig er det heller lite interessant å se på Netflix, men det hjelper litt når jeg bruker VPN mot USA og heller får Netflix-utvalget de har...
![]() |
#15 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Har Netflix USA, vurderer HBO i tillegg. Ellers går det meste via TVTorrents, av det som ikke er på Netflix.
![]() |
#17 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Vi har Netflix og HBO. Har ikke testet sistnevnte enda, koden kom rett før jul og da var vi ikke hjemme.
![]() |
#18 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Kor har de fått tilgang til å prøve HBO? Eg er skeptisk til å kjøpe abonnement med 12 mnd binding, utan å prøve, men har lyst å prøve det.
![]() |
![]() |
#20 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: [Valgets kval] HBO/Netflix/Viaplay?Abonnerer. Jeg prøver ut netflix denne mnd. Mye gammelt. Og fekk mange sesonger av tvserier som mangler. Det er litt ergelig. Men hvis de fortsetter å legge ut serier som er ok, og jeg ikke har sett så vurderer jeg å bli. Veldig grei tilgang via iPad mini.
![]() |
|
|