|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Hygiene og svineinfluensaI disse tider tømmes hyllene i apoteker landet over for antibakterielle midler. Folk er hysterisk redde for smitte og det innføres tiltak overalt. Men det finnes steder der det ikke finnes noen muligheter for å vaske hendene der man virkelig BURDE vaske seg. Og da tenker jeg på disse brødskjæremaskinene som står i omtrent hver eneste dagligvarebutikk i landet. Selv i vanlige tider burde det absolutt ha vært om ikke annet enn en våtserviett man kunne bruke, når man skal ta i ferske brød etter å ha håndtert svette handlekurver og alskens andre bakteriebomber inne på butikken. Ideelt sett burde man kanskje brukt en pose til å plukket ut brødet med, men jeg har til gode å se folk bruke annet enn utildekkede hender til dette. Finnes det vaskemuligheter der du handler? |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hygiene og svineinfluensaVel, det er enkelte ting jeg velger å gjøre
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Hygiene og svineinfluensaPå store kjøpesentra er panteområdet et helt annet sted, så det er dessverre umulig. |
![]() |
![]() |
#4 |
frakoblet
|
![]() Sv: Hygiene og svineinfluensaJeg har vært opptatt av håndhygiene i mange år, og gjør dermed ikke noe særlig annet enn jeg pleier å gjøre. Jeg vasker eller skreller all frukt før jeg spiser den, og vasker meg når jeg kommer hjem fra butikken.
![]() |
#5 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hygiene og svineinfluensaJeg klarer å skjære brødet mitt hjemme. :flink: (Og da vasker jeg hendene først, ja...)
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Hygiene og svineinfluensaJeg har sett enkelte brøddisker som har sånne tynne plasthansker, men det er helt unntaksvis.
![]() |
#9 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hygiene og svineinfluensaEr det ingen som tenker på at smitten overføres via dråpe? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hygiene og svineinfluensaDen var smart Torsk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hygiene og svineinfluensaJeg vil ha ferske brødskiver, så jeg vil da ikke ha brødet ferdig oppskrået i butikken, jeg kjøper HELE brød. Så den problemstillinga har jeg ikke tenkt på engang.
![]() |
|
|