Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Nettbutikktips: Stormberg outlet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-09, 19:43   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Nettbutikktips: Stormberg outlet

Den finner du her.
Det kan være nokså utplukket på størrelser og/eller farger av enkelte modeller, men her kan man gjøre noen kupp både til liten og stor om man leter litt. Jeg og mann handlet skibukser, vinterjakker, fleecejakker, og superundertøy til oss begge, i tillegg til at han fikk en turbukse, og det hele kom på under 2500 (fri frakt). Det må man jo kunne si seg fornøyd med synes jeg.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 19:58   #2
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nettbutikktips: Stormberg outlet

Her kjøper jeg alltid regntøy til mine barnehageunger, og som regel koster det 75,- per del.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 20:09   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har jeg handlet mye, bla det fine retroregntøyet mitt!

Gammel 02-08-09, 20:34   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Me har også kjøpt ein del her. Får mykje for pengane Men eg sliter med at sidene er så utruleg treige. Andre som har same problem?

Gammel 02-08-09, 20:35   #5
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Me har også kjøpt ein del her. Får mykje for pengane Men eg sliter med at sidene er så utruleg treige. Andre som har same problem?

Ja, dessverre henger de litt i blant. Mye trafikk på sidene der kanskje?

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 21:40   #6
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har handlet der ganske mye. Så på hytta har vi mye flott tøy av god kvalitet, dog en del ukurrante farger.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 00:28   #7
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 08:36   #8
lavendely
Singing in the rain

lavendely sin avatar

Medlem siden: May 2008
lavendely er litt kullavendely er litt kul
Standard

Takk for tips!

Gammel 03-08-09, 10:40   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk for tips! Nå er en vindjakke og en skalljakke til meg, samt vinterjakke til poden på vei. Det tok meg ca halvannen time å bestille det på grunn av de ekstremt treige sidene, men det var god pris.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 10:59   #10
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Eg sendte mail ang. tregheten på sidene. Eg fekk svar om at dei skulle sjå på saken. Men det er openbart at ingenting har betra seg. Det er eit par månader sidan eg sendte mailen.

Gammel 03-08-09, 11:07   #11
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg sendt dem en mail også. Jeg skulle egentlig ha mange flere plagg i går, vi trenger nye vinterklær hele gjengen, men jeg brukte halvannen time og på den tiden fikk jeg kun opp 3-4 sider + selve kjøpsprosessen.

Gammel 03-08-09, 11:16   #12
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Eg måtte ha fleire forsøk før eg kom i mål med bestillinga, og når eg endeleg kom i mål, hadde eg brukt fleire timar på det. Eg forsøkte både seint og tidleg, så tidspunkt på dagen var ikkje eit tema her.

Gammel 03-08-09, 11:18   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Jeg fikk veldig raskt svar da, det er jo positivt! De jobber visstnok med det, så får vi se om det bedrer seg.

Gammel 03-08-09, 11:20   #14
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Standard

Eg fekk også raskt svar, og det er sjølvsagt positivt. Men det har ikkje skjedd noko sidan eg sende mail ang. dette for to månader sidan.

Gammel 03-08-09, 11:22   #15
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Haha, nå virker den plutselig megafort hos meg!

Gammel 03-08-09, 14:06   #16
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Hvordan er størrelsene til Stormberg, da? Gjelder både barn og dame. Jeg vil ha meg en litt lengre regnjakke enn standard, og Maia trenger strengt tatt et sett regntøy til slik at vi slipper å dra det hun har fram og tilbake fra bhg hver dag.

Gammel 03-08-09, 14:08   #17
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Æsj, den var visst utsolgt den jakken

Gammel 03-08-09, 15:28   #18
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Takk for tips, har handlet regntøy til to av jentene og ei jakke til meg selv. Jeg har forøvrig ikke hatt noe problem med treghet på de sidene, verken nå eller når jeg har handlet der tidligere.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 15:31   #19
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg handlet litt til meg selv. Det var ikke så mye til gutta.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 18:24   #20
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har handlet til meg selv (en jakke og superundertøy) + fleecegenser til storebror. Oppfordret gubben til å finne seg en regnjakke også, men han var så treg at jeg gav opp

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:26.