|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Morrisey gikk av scenenJeg var ikke på konserten men leste på nett at han raste av scenen fordi noen kastet opp et ølglass. Greit nok, det er unødvendig og teit å kaste øl på scenen men det var da litt av en reaksjon? Morrisey har da vært i denne bransjen så lenge at han vet det ofte finnes en dust eller to i publikum som gjør sånne ting. Det må ha vært utrolig kjipt for resten av publikum som måtte stå der å vente på om han kanskje kom tilbake på scenen.
![]() |
#3 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Morrisey gikk av scenen.Jeg syns det er helt greit av Morissey. Man skal da for fpokker få gjøre jobben sin uten å bli kastet glass på. :tante Sofie-stemme:
![]() |
![]() |
#4 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Morrisey gikk av scenenJeg digger vanligvis mannen, men av en eller annen grunn ble jeg skikkelig irritert når jeg leste det..hormones maybe?
![]() |
#6 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Morrisey gikk av scenenJeg syns også at folk heller burde være sure på idiotene som kaster glass.
![]() |
#7 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morrisey gikk av scenenHelt greit å gå av scenen når man får et ølglass kastet på seg men synes diva Morrisey dro den litt langt da han ikke tolererte kjøttlukt .. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
|
![]() Sv: Morrisey gikk av scenen
Åh, jeg leste ikke linken, gikk han på igjen? Næh, da synes jeg han må få lov. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Morrisey gikk av scenenVi var der og jeg skjønner godt at han ble forbannet. Det tok dog ikke lang tid før han var tilbake og det var en veldig god konsert. Kan ikke fatte at noen er så idiot å kaste et ølglass på ham (eller noen andre man har betalt for å se på). Fryktet en stund at hele konserten var ødelagt, men det var den heldigvis ikke.
![]() |
#11 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Morrisey gikk av scenenJeg var der, og jeg synes ikke det var rart at han gikk av scenen. Som glitterchick hadde jeg også gått fra jobb om noen kastet øl på meg, og jeg hadde nok ikke dratt tilbake med det første heller.
![]() |
#13 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Morrisey gikk av scenenHva ER det egentlig med den ølkastingen? Da vi var på Norwegian Wood for to år siden tok det helt av da Korn kom på scenen. Det ble faktisk så mye øl i lufta at vi måtte flytte oss ut av mengden foran scenen og heller se det på storskjermen lenger oppe. Jeg ble faktisk våt i håret og stinket øl da vi kom hjem.
![]() |
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Morrisey gikk av scenenJeg synes det var helt greit at han gikk av da.
![]() |
#15 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Morrisey gikk av scenenJeg har vært på en haug med konserter men ølkasting har jeg opplevd heller lite av. Men da jeg var nygravert og så turboneger fikk jeg en deilig kald øl nedover ryggen av en litt ustødig turbojugend bak meg, hadde ikke veldig høy tolleransegrense da husker jeg.
![]() |
#16 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nesten litt godt å se at det ikke bare er fulle finnmarkinger som bedriver sånt: Jeg har, under mang en Midnattsrock, vært direkte flau på finnmarkingers vegne på grunn av den utidige ølkastingen.
![]() |
![]() |
#17 |
intro
|
Samme her. Jeg kan knapt tenke meg noe mer fjollete enn å kaste ølglass.
![]() |
![]() |
#18 |
Går videre
|
![]() Sv: Morrisey gikk av scenenJeg er fremdeles lei meg for at "girlfriend in a coma" ble avbrutt.... Duste kaster, forstår at man kan bli litt sur av ølkasting, men hadde han ikke kommet tilbake til de resterende 1700 fansene pga en person sin oppførsel så hadde det gått lang lang tid til neste gang jeg ville hørt på The Smiths / Morrisey.
![]() |
#19 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Morrisey gikk av scenenLeste at han som kastet glasset ble pælmet ut da, det var bra. Ser at M spurte om publikum ville knuse trynet hans (eller noe i den duren), så jeg regner med at ølkastemannen lusket seg kjapt hjem.
![]() |
|
|