Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Utrolig tøff veske!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 14:31   #1
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Utrolig tøff veske!

Venninne til mamma hadde shoppet seg veske i USA.. og jeg ble altså sååå klar for en slik!

http://www.michebag.com/home

Man bytter skall, vesken har grunnfarge, skall er festet med magnet og sitter kjempe bra på!
Syntes ikke at det bare er skall heller...

Må bare vente til den store modellen er inne igjen jeg da.. vil ha den, og ikke den lille.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:37   #2
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Utrolig tøff veske!

Artig konsept, ja.

Men. Vel. Jo.
Jammen godt det har kommet et produkt som gjør at jeg slipper å ta med en egen koffert med vesker.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:42   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De har masser av vesker på ebay.

Gammel 06-10-09, 14:51   #4
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De har masser av vesker på ebay.

se der ja.. tenkte jeg ikke på en gang.

Takk for tips!

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-09, 14:55   #5
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Litt skeptisk til at det festes med magnet - det gjør det vel problematisk å ha kort i veska, siden de kan avmagnetiseres?

Gammel 06-10-09, 15:25   #6
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Litt skeptisk til at det festes med magnet - det gjør det vel problematisk å ha kort i veska, siden de kan avmagnetiseres?

Det står på sidene deres at vesken er helt trygg for kredittkort, ipoder og lignende. Og så sier de at grunnen er at det er "earth magnet" i den. Jeg aner ikke hva de mener med det altså, men amerikanske firmaer tør vel neppe å love ut at det ikke skader kredittkort og lignende dersom de ikke har rett i det.

Jeg synes vesken var kul jeg, det er stress å kjøpe vesker, må sjekke at jeg får plass til pocketbok i den, så om jeg finner at den passer og kan kjøpe bare flere trekk sånn svosj over nettet så er det praktisk.

Gammel 06-10-09, 16:08   #7
Left
Passiv

Standard

Det var et par av dem som var fine ja. Snedig å kunne bytte utseendet bare.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:59.