|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superaktiv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
![]() AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter?Noen som vet hvor man eventuellt kan få tak i billetter til AC/DC på Valle Hovin den 15/6? Hvis det i det hele tatt er mulig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Palliasjonsnurse
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter??Jeg vil også ha billetter.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter??Mannen min fikk tak i billetter til konserten som var forrige uke bare to dager før konserten. De la plutselig ut 300 ekstra. Så det er vel håp for deg og hvis du følger med. (Han har til den i juni og...) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter??Det er jo plenty på Finn.no, men det er sikkert da lurt å møte selger og få billetene rett i handa! :kom det fra hu som er den lykkelige eier av billett:
![]() |
#5 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter??Jeg sjekket med fanklubben, og de er utsolgt for billetter til konserten 15. juni. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter??:kremt: Er ikke sikker på om dette er rette plassen, Nabojenta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter??
Grunnen til at jeg er så lykkelig er at jeg hadde billett til den første konserten, men måtte selge den pga eksamen. Det var en vond, vond dag. Men min venninne, som hadde billetter til begge konsertene, sa hun hadde en ekstra, og at hun nektet å gå uten meg neste gang.
![]() |
#10 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter??Det er sikkert mange som plutselig skal på ferie eller noe, som selger billettene. Kjøp på Finn, men ikke til blodpris. Aner ikke om LiveNation legger ut siste-liten-billetter denne gangen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
For en flott venninne du har. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter?Man får ALLTID kjøpt billetter ved inngangen om man har is i magen og cash i handa.
![]() |
#17 |
Superaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter?Maila et par stk som annonserte på finn.no. 1200 kr per bilett... |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter?Ja, nå er det jo "billettsvindel" for alle penga på finn.no - det var jo nylig på nyhetene at de opplyser en helt annen pris, hvis pris i det hele tatt, i annonsene enn hva de faktisk skal ha for dem!
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter?Rett før konserten på Telenor Arena nå var det flere svartebørsselgere som rett før konserten måtte begrense tapet sitt og solgte billetter utenfor konsertlokalet til _under_ opprinnelig pris... så det kan være håp bare ved å dukke opp ved arenaen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: AC/DC 15/6: finnes det håp om billetter?Jeg var superleimeg da jeg aldri fikk tak i noen billett. Men så fylte jeg plutselig 40 år, og verdens beste venn ga meg en ac/dc billett! Jeg ble så glad at jeg måtte gråte litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|