Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Spinnåff fra parfymetråden: Hvilke parfymer kan du ikke fordra?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-05-09, 00:09   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Spinnåff fra parfymetråden: Hvilke parfymer kan du ikke fordra?

Jeg blir veldig kvalm av denne:

Den lukter harsk kokosnøtt-sololje. Bortsett fra på Mamarazzi. Hun er den eneste jeg har kjent denne parfymen på hvor den har luktet godt.

Jeg er heller ikke spesielt begeistret for disse:

(Opium og Madame Rochas)

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:12   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnåff fra parfymetråden: Hvilke parfymer kan du ikek fordra?

Denne er heslig:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:15   #3
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg liker ikke Poison, Opium, Musk, Old Spice, Lagerfeld og Fahrenheit.
Sikkert flere, men dettte er de verste jeg kommer på i farta.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:16   #4
Left
Passiv

Standard

Don`t get me started...
Jeg er desverre så sær på lukt, at det er svært få parfymer jeg orker å bruke. Jeg blir fysisk uvel av veldig mange parfymer.

Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:24   #5
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinnåff fra parfymetråden: Hvilke parfymer kan du ikke fordra?

... jeg tenkte ikke på herredufter, jeg. Skulle jeg tatt med dem ville listen blitt betydelig lenger.

Gammel 21-05-09, 00:26   #6
Left
Passiv

Standard

Må jeg spesifisere en, så tror jeg det må bli Lulu.

Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:30   #7
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Davidoff Cool Water Woman - alle venninnene mine brukte den en stund og jeg ble, og blir uvell av den kvalmende søt-lukten av denne...

Dior "Poison" - mammas duft på 80-tallet. Veldig sterk og kjip.

Ralph Lauren Safari for Women. Nok en 80-tallsslager. Alt for sterk alkoholdunst for min del. Kraftig og blytung..

Parfymen som alle røykerne i klassen på ungdomsskolen sprayet seg med for å "skjule" røkylukta
"Vanilla Fields"

Sonia Rykiel

Til mannfolk kan jeg ikke fordra "Old Spice", en udødelig klassiker foreslått av samboer..

Gammel 21-05-09, 00:37   #8
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle aldri ha lest denne tråden. Jeg hadde fortrengt minnene om Vanilla fields. Vanilla fields i store mengder i kombinasjon med munnspray og litt ekstra Date deodorant for å kamuflere røyk. Jadda.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:40   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Det er veldig mange parfymer som lukter kattepiss. Har dere lagt merke til det eller er det nesa mi det er noe feil med.

jeg kan generelt ikke fordra parfymer med mye blomsterduft.
Ei heller de tunge som Lulu, Poison osv.
For ikke snakke om Roma.

Jeg er ellers som Sjugger, sær på lukter.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 00:41   #10
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Liker ikke parfyme, uansett.

Gammel 21-05-09, 00:46   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir virkelig kvalm av Tommygirl.

Gammel 21-05-09, 00:51   #12
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Denne har jeg forresten et noe ambivalent forhold til:

Jeg både misliker og liker den, helt avhengig av dagsform.

Gammel 21-05-09, 22:19   #13
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpte denne når vi var på Tenerife et år, ble gravid på den turen, var så kvalm de første mnd at jeg ikke orket den lukten. Dette er fem år siden nå, og jeg blir kvalm ennå av å lukte på den.

Gammel 21-05-09, 22:26   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får migrene av veldig mange sterke parfymer. Jeg kan ikke beskrive hva det er, men det virker som det er én ingrediens som går igjen i dem alle. Jeg kan i hvert fall kjenne med ett sniff om jeg tåler den eller ikke.

Denne synes jeg egentlig lukter godt, men den har mye av det jeg ikke tåler:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:28   #15
Barbarella

Barbarella sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 1
Barbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt liktBarbarella er virkelig godt likt
Standard

Narcisse Chloe.

Mamma brukte denne innimellom da jeg var yngre, og jeg ble alltid kvalm og fikk vondt i hodet av å oppholde meg i samme rom som henne når hun hadde brukt denne forferdelig kvalmende parfymen.

Gammel 21-05-09, 22:31   #16
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg misliker alle parfymer som må sprayes på. Og sterke lukter, det har hendt jeg har byttet sete på buss/tog. Kommer ikke på spesielle merker som er hatobjekter, men de finnes, fikk en i presang for et par år siden.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:45   #17
solstråler
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
solstråler har et hav av muligheter foran seg
Standard

denne tror jeg er værst av dem alle

*uvel*

solstråler er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:51   #18
Albertine
Passiv

Standard

Private Collection var mammas førstevalg i mange år, og jeg hatet den.

Så slo hun til med Paloma Picasso... :urk:

Svar med sitat
Gammel 21-05-09, 22:52   #19
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Denne:

Hadde en nabo som sprayet seg med denne i mengder, og jeg ble kvalm av å gå i trappeoppgangen etter henne. Seinere fikk jeg en i gave av svigerinna mi - ikke vellykket.

Sambo prøvde seg på denne en gang:

Han hadde kjøpt deodorant også, men ble sendt rett i dusjen og måtte gi bort det hele. :urk:

Gammel 21-05-09, 23:25   #20
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Obsession, den er grusom den.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.