Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Fra blogg som kladd til å legge den "ut"

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-04-09, 16:54   #1
Jessica
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Fra blogg som kladd til å legge den "ut"

Jeg har skrevet en kladd på bloggen. Men jeg vet ikke om jeg har lagt den ut eller ikke...... har jeg gjort det?

Overskriften er noe med legestudenter.....osv.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-09, 17:00   #2
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fra blogg som kladd til å legge den "ut"

Jeg kan ikke den så jeg ikke du har gjort det.

Gammel 29-04-09, 17:02   #3
Jessica
Pauset

Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg kan ikke den så jeg ikke du har gjort det.

He he Kisha nå stokker du ordene veldig Jeg kan ikke se den så du kan ikke ha gjort det... noe sånt du sier tenker jeg... hvordan får man den fra kladd til et innlegg som kan ses tro...

Gammel 29-04-09, 17:02   #4
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser du på selve blogginnlegget, det blir markert med et ikon på siden.
Gå inn på innlegget og velger rediger, blar ned til like under det så ser du publiseringsstatusen der.

Gammel 29-04-09, 17:04   #5
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det ser du på selve blogginnlegget, det blir markert med et ikon på siden.
Gå inn på innlegget og velger rediger, blar ned til like under det så ser du publiseringsstatusen der.

Pussig. Jeg drev og rotet der men så det ikke.... ja ja....

TUSEN TAKK!!!

Gammel 29-04-09, 18:00   #6
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

He he Kisha nå stokker du ordene veldig Jeg kan ikke se den så du kan ikke ha gjort det... noe sånt du sier tenker jeg... hvordan får man den fra kladd til et innlegg som kan ses tro...

Beklager. Vi skulle ut med hundene, så jeg hadde det litt travelt. Mannen ropte.

Gammel 29-04-09, 22:00   #7
Jessica
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Beklager. Vi skulle ut med hundene, så jeg hadde det litt travelt. Mannen ropte.

Gammel 30-04-09, 20:30   #8
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Jeg ser innleggene dine.

Emneord
blogg

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:05.