Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Trenger tips til pensko!!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-06, 19:40   #1
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Trenger tips til pensko!!

Jenter, jeg trenger hjelp!
Skal ha eksamen om en uke og på julebord dagen etter og har ikke tid til å sose rundt i masse skobutikker. Saken er den: Jeg har kjøpt meg denne penkjolen fra Coast, som er litt gullaktig sateng under og brun chiffon over. Stripene er stoff i ulike farger; bronse, offwhite, koksgrå-aktig, samt små glassperler.

Jeg kjøpte et par sko på ebay som jeg hentet i dag. De passet kjempefint i fargene, men var for store og litt for høye i hælene...Så ut som en mann i høyhælte sko for første gang De så slik ut (lys beige, bronse og sølv).

Og nå kommer jeg til poenget: Jeg må ha noen andre sko til neste helg. Har dere sett noe som kan passe til kjolen?? Brune, bronse/kobber, e.l Ikke alt for høye heler... Gull er ikke fint, ei heller sorte.

Gammel 30-11-06, 20:17   #2
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger tips til pensko!!

Lotta sko i Nils Juels gate. De kan pensko - ta med deg kjolen, så får du all den hjelpen du trenger og alle de råd du måtte ønske. Det er en knakende god skobutikk til det behovet du har.

Lekker kjole forresten

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:33   #3
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For en fantastisk flott kjole!

Lykke til i skojakten!

Gammel 30-11-06, 20:45   #4
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin kjole! Jeg synes alltid jeg finner noe fint på Lille Vinkel på Majorstua. Du kan jo ta en titt på nettsidene og se om du finner noe interessant: www.lillevinkelsko.no

Gammel 30-11-06, 20:46   #5
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Mener jeg har sett noe brunt/bronseaktig på Bianco. Burde ikke være for vanskelig å finne, men skjønner at du har dårlig tid. Kjempefin kjole, forresten. Lykke til, med skokjøp og eksamen.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 20:51   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig kjole. Så synd ikke skoene passet, de så også veldig fine ut. Håper du finner de helt perfekte skoene.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 21:07   #7
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Disse er fra Bianco. Var innom nettsiden deres, og de har mye svart, så det var ikke så mye å velge i.

Ellers signerer jeg Elinblu, utrolig mye fint på Lille Vinkel sko.

Gammel 30-11-06, 21:57   #8
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Foreløpig har jeg funnet disse som jeg kunne tenkt meg å prøve:

Fra Logo:

Fra lillevinkel:

Fra DNA:

På de siste her står det "silver", men jeg synes de er mer bronseaktige på bildet.

Takk for innspill og tips

Gammel 30-11-06, 22:53   #9
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vanskelig å vite hvordan fargen egentlig er på kjolen din, men her i alle fall noe jeg fant. (Liker å se på sko...uansett! )

Sist redigert av Kaz : 30-11-06 kl 22:55. Årsak: Tull med bilder...
Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 22:57   #10
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Mener jeg har sett noe brunt/bronseaktig på Bianco. Burde ikke være for vanskelig å finne, men skjønner at du har dårlig tid. Kjempefin kjole, forresten. Lykke til, med skokjøp og eksamen.

Jeg gikk forbi Bianco på Oslo City på tirsdag, de hadde en del der.

Gammel 30-11-06, 23:01   #11
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Standard

Tusen hjertelig, Kaz! Kjolen er veldig lys nederst på bildet. Den er mørkere irl.

Jeg likte de skoene nederst til venstre, jeg. Skoringen, var det det?

Gammel 30-11-06, 23:05   #12
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes med en gang at skoene nederst til venstre i Kaz sitt innlegg så ut til å passe knallbra. Lykke til på skojakt kiddo!

Gammel 30-11-06, 23:10   #13
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Ja.

Jeg likte også de veldig godt.

Her er et par i bronse/gull fra eurosko. Men de er kanskje for lyse?

Gammel 30-11-06, 23:11   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Lekker kjole.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-06, 23:19   #15
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Ja.

Jeg likte også de veldig godt.

Her er et par i bronse/gull fra eurosko. Men de er kanskje for lyse?

Det er ikke sikkert de er så dumme de heller. Jeg prøvde med veldig gull-gull-sko og det var ikke snyggt.. Det beste er litt sånn matt metall/bronse.
Disse henter opp de offwhite stripene, så kanskje

Gammel 01-12-06, 08:20   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kaz, her.

Vanskelig å vite hvordan fargen egentlig er på kjolen din, men her i alle fall noe jeg fant. (Liker å se på sko...uansett! )

Disse skulle jeg foreslå også
Kjempelekre!!

Gammel 06-12-06, 21:03   #17
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Standard

Tusen takk for alle tips! Fikk kjøpt meg sko på Skoringen, men sukk, de finnes ikke på nettsiden.
De brune/bronse-skoene som Kaz tipset om var veldig fine, men for små i 40 og flytebrygger i 41

Jeg endte opp med noen nydelige høyhælte sandaler som var i offwhite-gull eller hva jeg skal kalle det, lys gull, liksom. Åpen tå og masse glitter som ble skikkelig kult til kjolen. Nå skal jeg bare komme meg gjennom eksamen i morgen og så blir det tre hele dager med selskapeligheter; venninnejulebord, kosekveld med mannen (vi skal på Dragonfly og få massasje, deretter spise og så på Herborg og Hope på Latter) og lørdag er det julebord!

Skal prøve å få tatt et bilde med hele stasen på, både kjole, veske og sko så dere får se

Gammel 06-12-06, 21:06   #18
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Standard

Jeg gleder meg til bilde.

Gammel 06-12-06, 21:09   #19
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Skal prøve å få tatt et bilde med hele stasen på, både kjole, veske og sko så dere får se

Ja, det må du gjøre! Nydelig kjole, du kommer sikkert til å bli kjempeflott på julebord!

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 21:18   #20
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Gleder meg til å se, du blir sikkert knallfin!

Alexa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:05.