Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kortkort hår!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-09, 20:51   #1
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Kortkort hår!

Jeg vurderer å klippe meg kort. Som i kortkort. Nå har jeg oppklippet bob, i hakelengde. Det lengste håret er veldig slitt, og øverst på hodet blir det flatt og livløst, og den eneste gangen jeg er ordentlig fornøyd, er når jeg har panneluggen bakover, og håret i strikk. Så da tenker jeg at jeg like greit kan klippe meg kort.

Men er det noen som har noen bilder å dele, av kortkort hår? Ikke kort som i maskinkort over hele, men litt tøft klippet, og enkelt å få stilig selv?

Gammel 13-03-09, 11:47   #2
mami
Aktiv

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
mami har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Kortkort hår!

Har du sett den nyr stilen til Victoris Becham? Den er raa toff!!! Kortkort.
minner meg en del om Hally Berrys korte frisyre

Gammel 13-03-09, 11:50   #3
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 11:51   #4
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 11:53   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her har de mange fine!

http://www.hairfinder.com/hairstyles2.htm

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 16:38   #6
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hun som spilte kona til Jack Bauer i første sesong av 24 hadde en veldig fin, superkort frisyre.

Her fant jeg visst et bilde:

Gammel 13-03-09, 16:47   #7
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sånn sveis har jeg nesten hatt en gang, men litt kortere.
Dritdigg å ha så kort hår. Kunne ha det glatt eller smårufsete.

Gammel 13-03-09, 17:33   #8
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Takk alle sammen, jeg har bestilt meg time i morgen formiddag, og grugleder meg litt, men nå skal det bli kortkort!

Victoria Beckham sin sveis er utrolig stilig!

Gammel 13-03-09, 17:34   #9
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Denne likte jeg veldig godt, tror jeg printer det ut og tar med som eksempel til frisøren.

Gammel 14-03-09, 00:49   #10
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Hvordan ble det? Ble det kortkort?

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 06:41   #11
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Har time litt senere i dag! Men regner med det blir ganske så kortkort ja, nå er jeg lei dette håret som det aldri blir noe orden på.

Gammel 14-03-09, 06:54   #12
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

I linken til Guniss hadde de mye fint ja!

Gammel 14-03-09, 09:00   #13
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Lykke til hos frisøren, får vi se bilde?

Jeg har hatt kort nå i noen år, m,en driver å sparer. Er svak så sånne tråder som dette gjør at jeg vil klippe av alt...

Gammel 14-03-09, 16:55   #14
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Og kortkort ble det! Eller skal vi si kortkortkort kanskje?? Det ble i hvertfall endel kortere enn jeg hadde tenkt meg, hadde hatt lyst på ørlitt lengde foran, for å variere litt, men dengang ei, her er ingen variasjonsmuligheter overhodet.

Men det vokser ut igjen, og ta tipper jeg det blir bra, og sånn som jeg hadde tenkt. Men det er deilig å slippe å tenke på hva jeg skal gjøre med håret da!

Gammel 14-03-09, 17:07   #15
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Bilde?

Det vokser uansett ut igjen, bare gøy å variere litt! Du venner deg snart til det!

Gammel 14-03-09, 17:08   #16
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vil gjerne se bilde! :nysgjerrig:

Gammel 14-03-09, 17:08   #17
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bilde!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 17:11   #18
Skytte

Skytte sin avatar

Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Bilde er påkrevet ja...

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 17:32   #19
Left
Passiv

Standard

Kåmm ånn dah! vil see

Svar med sitat
Gammel 14-03-09, 19:58   #20
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Venter på bilde.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:35.