|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Hvem ringes det til ved sykdom?Dagens spørsmål fra meg er om dere som foreldre, eller de som jobber i barnehage/skole har erfaring med eller en bevisst tanke bak hvilken av foreldrene som blir ringt opp dersom barnet må hentes pga sykdom?
![]() |
#3 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer til meg for at de gidder ikke prøve alle 4 nrene til min mann.
![]() |
#4 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Oftere mannen enn meg.
![]() |
#5 |
Står på egne ben
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer først til meg, og prøver mannen om de ikke får svar hos meg. Når de ringer meg så må jeg bare ringe videre til mannen om ungene må hentes, for nesten uansett er det han som må hente dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Som regel ringer de manne min, han er my lettere å få tak i. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer ALLTID meg.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Hos oss er det meg de tar kontakt med, for jeg jobber i bhg til barna
![]() |
#11 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Det har kun skjedd to ganger at vi har fått telefon fra barnehagen, begge gangene har det vært til meg. Ingen naturlig grunn til det, egentlig, ettersom det stort sett har vært pappaen som har hentet og levert mest. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Gjør så godt som jeg kan.
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Her ringer de på min mobil og får de ikke svar på den, så ringer de til mannen sin mobil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Barnehagen ringer først til meg. I år er det uansett mest logisk mtp at jeg er hjemme i fødselspermisjon, ellers jobber jeg nærmest barnehagen, så sånn sett kan det også være greit å ringe meg.
![]() |
#14 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Jeg tenker egentlig aldri over hvem jeg ringer om et barn er syk i barnehagen. Så lenge vi ikke har fått spesifikke beskjeder. Jeg ringer bare det nr som jeg finner først, og så prøver jeg det andre (de andre) om jeg ikke får svar.
![]() |
#15 |
Superduperaktiv
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Det er vel den som jobber nærmest. Regner med de tenker at foreldrene avtaler seg imellom om hvem som evt må hente barnet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
♥ ♥ ♥
Hvor: Nedre Romerike
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer faktisk bare meg når jeg tenker meg om.
![]() |
#17 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De har kun ringt en gang fra barnehagen, ift Hannah. Det var i høst, og da var jeg hjemme i permisjon. Er litt mer praktisk siden vi bor 1,5 km unna. Istedet for å ringe mannen som jobber 1 time + unna.
![]() |
#18 |
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Her er det meg som blir ringt etter hvis guttungen må hjem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?De ringer meg, men det er fordi mannen jobber langt unna. Både på skolen og i barnehagen har de spurt om hvem vi vil at de skal ringe.
![]() |
#20 |
Hekta
Hvor: Indre Østlandet
![]() Sv: Hvem ringes det til ved sykdom?Vi har faste dager som vi gjør både levering og henting, og de ringer den som har levert og skal hente den dagen det gjelder.
![]() |
|
|