|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Å flytte til motsatt del av landet for ett årHvordan tror du du ville taklet å bo på motsatt side av landet av der du bor i dag for en periode? Kjenner godt hvor stedbundet jeg er og tror jeg ville fått problemer med å bo et annet sted. Det har med innstillingen å gjøre, trives godt her jeg bor og liker klimaet. Klima og trivsel har faktisk en sammenheng for meg, kjenner jeg.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årHvis motsatt side betyr helt nor i Norge så er det ikke noe for meg. Opp til Trønderlag kunne jeg strukket meg. Og det har ikke noe med hvor langt det er men mer med klima og lysfohold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Trøtt
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årOm motsatt side betyr nord Norge, så hadde jeg helt klart flyttet! Men jeg tror kanskje ikke jeg er representativ i silke spørsmål, jeg har tidligere flyttet til andre siden av jordkloden, og gjør det gjerne igjen. Finnes ikke stedbundet, men føler meg stort sett hjemme der jeg er så lenge jeg er sammen med mannen min og barnet vårt.
![]() |
#4 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJeg synes ikke noe om å la ungene gå igjennom barnehage-bytte og skolebytte bare for 1 år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJeg har alltid lyst til å bo alle andre steder enn der jeg bor
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årNå svarer jeg ut ifra meg selv. Siden jeg har barn gjør jeg jo ikke slik.
![]() |
#7 |
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett år
Nå tenker du for praktisk i forhold til spørsmålet mitt, tenkte ikke så seriøst om det.
![]() |
#8 |
Medlem siden: Aug 2007
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett år
Aha, sånn for egen del mener du? Det kunne jeg gjerne gjort, jeg synes det er artig å oppleve nye steder. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årHvis jeg hadde sett bort fra det praktiske, eller at dette hadde skjedd i prebarnperioden, så ville jeg bare synes det var spennende tror jeg. Jeg ser faktisk stadig vekk spennende jobber for meg i Tromsø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJeg kunne helt klart ha tenkt meg å bo nord i landet for ett år. Dessverre er jeg for feig og for lat til å ta barna ut av skolen og til å ordne praktiske ting som leilighetsutleie og slikt.
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årDet kan jeg helt klart gjøre. Spiller ingen rolle hvor i landet jeg bor så lenge jeg har en by i nærheten. Kunne også flyttet til utlandet for en periode. |
![]() |
![]() |
#12 |
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årNå bor vi jo nesten på midten da, men jeg kunne sikkert funnet meg til rette både lengre sør og lengre nord for ett års tid. Jeg tror ikke at jeg ville flyttet lengre nord enn til Tromsø
![]() |
#13 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årTja kunne sikkert ha flyttet mot Sandnes\Stavanger. Men ikke Oslo. Ikke trheim. Men kunne og gjerne ha flyttet hjem til Finnmark 1 år. Men mann er ikke med på det
![]() |
#14 |
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årFlytta halve landet da jeg var nyutdannet. Måtte det for å få meg jobb. "Satte igjen" livet mitt hjemme. Det gikk, men var ikke særlig gøy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årOm jeg ikke hadde hatt barn så hadde jeg gjort det uten noen problem.
![]() |
#16 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årÅ ja, det kunne jeg med glede ha gjort bare jeg hadde fått med meg innboet mitt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årNår ungene ikke er snille, så truer jeg med at vi skal flytte til Finnmark.
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJeg har vært på flyttefot omtrent hele livet mitt, så nei - jeg er nok ikke redd for å flytte på meg. Jeg håper riktignok at det er siste gangen når vi nå snart flytter ned til sivilisasjonen igjen. |
![]() |
![]() |
#19 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årDet hadde jeg nok gjort om det var grunn til det (jobb, utdanning e.l.).
![]() |
#20 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Øvere Romerike
![]() |
![]() Sv: Å flytte til motsatt del av landet for ett årJepp, hadde ikke veart noe problem det |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|