Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nå må det da være nok, eller?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-09, 07:49   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Nå må det da være nok, eller?

Jeg er ganske sikker på at vi minst hadde en halv meter med snø i hagen, da helgen satt inn, og nå snør det jammen igjen.
Hvor mye snø skal vi få i år, liksom?
Det snør skikkelig tett, store filler, og det hadde kommet en hel del i natt. Om dette fortsetter så kommer vi til å ha snøen liggende til langt ut i mai.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 07:52   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nå må det da være nok, eller?

Jeg er alvorlig vårsyk og dette her hjelper ikke akkurat. Men i følge værmannen på radioen i dag tidlig skal dette gi seg utover dagen, etter at det har lesset 10-15 cm med snø nedover oss. Og så skal det være mer eller mindre opphold frem til helgen, hvor det kommer enda mere nedbør. Tjolahopp, liksom.

Gammel 02-03-09, 08:01   #3
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opphold frem til helgen, og så litt mere nedbør.

Jaja, etter en snørik vinter, så må vi i alle fall få en knallsommer.

06, 07, og 12.
Gammel 02-03-09, 08:10   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er lei snø nå. Og ute snør det. Og snømåken døde sist vi måkte så jeg må kjøpe en ny en, men har ikke gjort det enda. Mulig jeg skal få angre det sommelet der i dag.

Æsj.

Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:18   #5
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Hvor i Akershus sitter du, Smilefjes?
Bare lurte, av ren nysgjerrighet, serru.

Snøskuffe er en viktig investering i år, kan det se ut til. Jeg heller mot å drite i å fornye snøskuffe, og heller logge på Ving sine nettsider, og taste inn tallene fra Mastercardet. :leiavvinter:

06, 07, og 12.
Gammel 02-03-09, 08:22   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sitter helt i sør jeg. Nærmest mulig syden innenfor fylkesgrensa.

Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:26   #7
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Ah, helt der nede i sør, og så blir dere ikke forskånet for snøfallet dere heller? Jammen godt dere må sympatisere med oss her i indre nord, synes jeg.

06, 07, og 12.
Gammel 02-03-09, 08:27   #8
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis det ikke slutter å snø snart kommer jeg til å gå inn i en meget dyp vinterdepresjon. Eller kanskje snødepresjon. Da jeg våknet i morges var jeg nær ved å begynne å gråte.

Gammel 02-03-09, 08:31   #9
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Da jeg våknet i morges var jeg nær ved å begynne å gråte.

Jeg forstår deg uendelig godt.
Skal ikke mars være en vårmåned da liksom?

06, 07, og 12.
Gammel 02-03-09, 08:32   #10
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Ah, helt der nede i sør, og så blir dere ikke forskånet for snøfallet dere heller? Jammen godt dere må sympatisere med oss her i indre nord, synes jeg.

Asså, jeg er egentlig en hyggelig person, men jeg føler igrunnen ikke noen sympati med noen når det gjelder villighet til å dele snøbyrden kjenner jeg.

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Hvis det ikke slutter å snø snart kommer jeg til å gå inn i en meget dyp vinterdepresjon. Eller kanskje snødepresjon. Da jeg våknet i morges var jeg nær ved å begynne å gråte.

Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:32   #11
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Opphold frem til helgen, og så litt mere nedbør.

Jaja, etter en snørik vinter, så må vi i alle fall få en knallsommer.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:35   #12
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er det snøfritt.

Gammel 02-03-09, 08:36   #13
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har minst en halvmeter i hagen vi også. Minst. Verandadøra kan vi bare glemme å få opp, og igår snødde det voldsomt igjen. *lei snø* Dvs jeg er veldig for snø i bymarka, men skulle gjerne hatt resten av byen snøfri.

Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:38   #14
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Her er det snøfritt.

Denne gjorde at jeg vurderte for første gang å dele ut en rød prikk.
Sånn ca så lei er jeg av snø nå.

Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:42   #15
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Her er det snøfritt.

Du skulle hatt juling.
Pass deg ellers fyller vi postkassa di med trusler om snø i nakken, og buksevann.

06, 07, og 12.
Gammel 02-03-09, 08:49   #16
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Her er det mars som er den store snømåneden. Men likevel er det snart vår.

Vi bor i Norge, det skal være vinter og snø her. At det er så mye syting over en halvmeter eller to i Norge i begynnelsen av mars, er virkelig skremmende.

Var forresten i Oslo før helgen, der var det jo litt snø, men hva alle laget så stort nummer av forstår ikke jeg.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:51   #17
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maz, her.

Var forresten i Oslo før helgen, der var det jo litt snø, men hva alle laget så stort nummer av forstår ikke jeg.

Litt snø? Kanskje akkurat inne i sentrum (selv om den delen av sentrum jeg kan se nå, og det er ganske mye, er kritthvit), men der jeg bor, en liten halvtime utenfor byen har vi to meter høye brøytekanter og en meter på flat mark. Jeg vil tørre å påstå at det er rimelig mye snø. Så vi trenger ikke akkurat mer snø. Den kan godt ligge litt til den som allerede er kommet, det er ikke det, men vi trenger ikke mer. Så absolutt ikke.

Gammel 02-03-09, 08:54   #18
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Litt snø? Kanskje akkurat inne i sentrum (selv om den delen av sentrum jeg kan se nå, og det er ganske mye, er kritthvit), men der jeg bor, en liten halvtime utenfor byen har vi to meter høye brøytekanter og en meter på flat mark. Jeg vil tørre å påstå at det er rimelig mye snø. Så vi trenger ikke akkurat mer snø. Den kan godt ligge litt til den som allerede er kommet, det er ikke det, men vi trenger ikke mer. Så absolutt ikke.

Jeg innrømmer at jeg ikke var langt ute i suburbia, men hverken på Gardemoen eller i sentrum, på Frogner eller Lilletøyen var det MYE snø.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 08:58   #19
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Det er blitt bra med gratis trim her i år, ja.

:ønsker seg snøfreser:

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 09:06   #20
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Standard

Vi har heldigvis snøfreser. Og bra er det, for vi har også stor gårdsplass.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:57.