Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hannkatter til frustrasjon

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-09, 08:52   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Hannkatter til frustrasjon

Vi har ei (sterilisert) pusefrøken ved navn Duracell. Hun er visst litt av ei flyfille. Tidligere har hun hatt en kjæreste/bestevenn som vi bare kaller Gråpus. Jeg er rimelig sikker på at han er en løskatt, men han har dillet rundt i hagen her i et års tid nå, og aldri skapt problemer. (Annet enn at han står å roper på henne i tidlige morgentimer i ny og ne. ) De to har lekt og slåss sammen, og egentlig kommet temmelig godt overens. Litt småkrangling har det jo blitt, siden han tydeligvis ikke er kastrert og dermed temmelig lysten, mens Frøken Duracell er totalt uinteressert.

Nå har den flyfilla av en kattejente fått seg en beiler til. En sort en. Pen liten fyr, som ikke ser ut som en løskatt. TYDELIG ukastrert. Sortpus og Gråpus kommer IKKE overens. Gråpus visste hvor han hadde Frøken Duracell og tisset derfor ikke utenfor. Ikke som vi merket i hvertfall. Men nå, når Sortpus har joinet gjengen, så har vi det gående med kattepiss utenfor døra. Vi fikk skiftet ytterdør for et par-tre måneder siden, og huseier har fremdeles ikke listet rundt den nye døren slik at fugene er "blottet". Disse fugene har altså kattene markert på, slik at stanken siver inn på kjøkkenet. Jeg har sprayet flere ganger med Get Off, og strødd ut Get Off My Garden (sånne perlegreier). Perlene fungerte fint i bedet tydeligvis, siden jeg aldri har funnet så mye som en liten bæsj en gang. Men de funker tydeligvis ikke mot overkåte hannkatters merketrang.

Så nå sitter jeg her med stinkende gang/kjøkken, en stk. forvirra pusejente innendørs, og to hylende slåsskjemper av noen hannkatter like utenfor døra.

Yay.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 09:28   #2
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hannkatter til frustrasjon

Jeg kjenner det igjen. Jeg måtte skure døra skikkelig flere ganger, den siste gangen jeg gjorde det tok jeg først på ren grønnsåpe og lot den stå litt før jeg skrubbet og skylte. Deretter brukte jeg litt klorin. Så sprutet jeg masse Get off. Det har holdt en uke, faktisk. Lykke til!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 19:38   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Åh så frustrerende!
Skal jeg komme en tur med bikkja? Han elsker å jage katter.

Gammel 02-03-09, 20:04   #4
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jaaah!

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 20:54   #5
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Luftgevær?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 21:32   #6
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jaaah!

Han vifter med halen og snuser rundt nå.

Gammel 02-03-09, 22:16   #7
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Ååå, det er derfor vi ikke har katt.

Gammel 02-03-09, 22:34   #8
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

En hankatt sprayer ikke bare nederst på døra, den greier å dusje til og med over karmen oppe. Det har jeg sett med egne øyne.

Gammel 02-03-09, 22:39   #9
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

En hankatt sprayer ikke bare nederst på døra, den greier å dusje til og med over karmen oppe. Det har jeg sett med egne øyne.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.