|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Facebook er virkelig avslørendeJeg er ny på FB, og oppdager stadig sjokkerende ting. Sist redigert av Kneazle : 23-02-09 kl 16:16. Årsak: trykkleif |
![]() |
![]() |
#2 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg er kun med på det som er mine kampsaker. Altså er jeg med i en gruppe. Det er barneskolen min. Mye av grunnen er at jeg gidder ikke bruke av tid jeg ikke har på Facebook. Rett og slett.
![]() |
#4 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg står også for de gruppene jeg er med i, og regner med at de som er mot islam og for Frp også står for det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Passiv
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg velger grupper etter meninger, og står for alle gruppevalg! |
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg ignorerer stort sett uten unntak invitasjoner til å bli medlem i diverse grupperinger. Og jepp, jeg har fått litt hakeslipp av diverse venner og familiemedlemmer jeg med. Ekkelt mange av dem sier f.eks. "Siv Jensen som Statsminister i Norge".
![]() |
#7 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg velger å være med på gøyale grupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Passiv
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørende
Jeg synes det er stor forskjell på å ergre seg over høye bensinpriser, og å faktisk flagge det som en kampsak. Jeg er forøvrig med i gruppa "Oss som har større drømmer enn billig bensin." Følte for å markere litt motstand. |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg har oppdaget det samme som deg. Dvs, jeg har ikke fått noen veldig store sjokk, men jeg har opplevd at folk jeg trodde var moderat teite viser seg å være skikkelig teite istedet.
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Jan 2009
![]() |
Jeg skjønner ikke at folk tør melde seg inn i grupper som er mot navngitte personer, jeg. Det hadde jeg aldri i verden turt. "Krekar ut av Norge" og lignende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg er med i "JA til høy bensinpris, innvandring, bistand, nrk-lisens og høy skatt"
![]() |
#14 |
Passiv
|
Nå ble jeg herved medlem der jeg og! |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg digger deg, Bauche! Har meldt meg inn, og venter på tilbakemeldingene. |
![]() |
![]() |
#17 |
Glad
|
Noe sånt var jeg medlem av også.
![]() |
#18 |
Glad
|
" Vi som alltid må stave navnet vårt".
![]() |
#19 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Facebook er virkelig avslørendeJeg har ikke vært noe på facebook før denne uka her. Og har ikke meldt meg inn i noen grupper der.
![]() |
|
|